Mnogi klasični proizvođači automobila bili su prisiljeni revidirati svoje strategije elektrifikacije zbog neočekivano niske potražnje za električnim vozilima. Jedan od razloga je taj da mnogi vozači nisu voljni platiti visoke cijene za električne automobile, već su više zainteresirani za povoljnije opcije.
Na tržištu trenutno nedostaje povoljnih električnih modela, ali se očekuje porast ponude između 20 i 30 tisuća eura. Volvo je primjer uspjeha; njihova proizvodnja EX30 započela je prošle jeseni, a do rujna su proizvedena 100 tisuća vozila. Zbog stalne potražnje, očekuje se daljnji rast kada automobil stigne na američko tržište sljedeće godine.
Iz Volva ističu da je njihov automobil “mali, ali snažan” te predstavlja “novu početnu točku” za marku. Iako su kompaktnog dizajna, vozilo nudi napredne tehnološke i sigurnosne značajke. Na kineskom tržištu cijena iznosi nešto više od 28 tisuća dolara, dok je u Europi dostupno ispod 40 tisuća eura. S poticajima, cijena se može približiti 30 tisuća eura.
Prema podacima Dataforcea, ovaj automobil bio je drugi najprodavaniji električni model u Europi tijekom kolovoza, nakon Teslinog Modela Y.
Iako je u Europskoj uniji registracija električnih automobila pala gotovo 45 posto, Volvo je zabilježio rast od 36 posto. Ključni faktor rasta bio je model EX30, čija je prodaja u kolovozu premašila 6300 primjeraka.
Budući da se EX30 proizvodi u Kini, Volvo planira započeti proizvodnju u belgijskoj tvornici kako bi izbjegao carine u SAD-u, prenosi Zimo Dnevnik.