Četvrtak, 27 veljače, 2025

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

YouTube uvodi promjene u prikazu oglasa

YouTube je nezaobilazna destinacija za mnoge korisnike koji svakodnevno prate različite sadržaje, od spotova do dokumentaraca i Shortsa. Međutim, mnogima nisu omiljeni oglasi koji prekidaju njihov užitak gledanja. Na sreću, postoji rješenje u vidu pretplate. Ona omogućava gledanje bez reklama, no ipak postoji još jedan način za poboljšanje iskustva. YouTube je najavio promjene u načinu prikaza oglasa koje bi mogle pozitivno utjecati na korisnike, iako neće značiti ukidanje reklama.

Nova opcija dostupna od 12. svibnja

Google je najavio novu opciju koja će stupiti na snagu 12. svibnja ove godine. Promjena se odnosi na način postavljanja oglasa unutar videozapisa. Oglasi će se sada prikazivati tijekom “prirodnih pauza” u videozapisima, a ne usred akcije ili govora. Ovaj potez trebao bi poboljšati gledateljsko iskustvo, jer oglasi više neće prekidati dinamične dijelove videa, već će se pojaviti tijekom prijelaza između scena. Ovakav pristup mogao bi značajno utjecati na uživanje u sadržaju.

Za kreatore koji objavljuju videozapise, ovo znači da će imati mogućnost odabrati hoće li oglasi biti postavljeni prema novim pravilima ili prema manualnim pozicijama. YouTube će im omogućiti da kombiniraju automatski i manualni odabir oglasa. Kombinacija tih opcija mogla bi biti korisna jer je tijekom prošlogodišnjeg eksperimenta pokazano da takva kombinacija donosi povećanje prihoda za 5 posto u odnosu na samo manualne pozicije oglasa.

Oglasi se, naravno, neće prikazivati samo na novim videozapisima, već i na starijima gdje su kreativci već odabrali manualne pozicije. YouTube je omogućio alat unutar YouTube Studija koji će kreatorima pomoći da dobiju povratne informacije o tome smatraju li korisnici njihovu odabranu poziciju oglasa smetnjom ili ne. Na temelju tih povratnih informacija, kreatori će moći optimizirati svoje videozapise za bolje korisničko iskustvo i povećane prihode.

Ova promjena bit će dobrodošla za kreatore jer će povećati njihove prihode. Također, korisnicima će omogućiti bolji doživljaj jer oglasi neće prekidati uživanje u videu. Naravno, ovo poboljšanje ne znači da će se broj oglasa smanjiti. Ako želite potpuno izostavljanje oglasa, i dalje će biti potrebno plaćati pretplatu na YouTube. Ipak, promjena u načinu prikaza oglasa daje bolje iskustvo gledanja i za korisnike koji nisu pretplatnici, što je svakako pozitivan korak, piše Zimo.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno