Zalando je ostvario rast kvalitete i povećao profitablinost u prvom kvartalu. Budući da je povećao kvalitetu svog asortimana, zabilježio snažan rast u lifestyle ponudi, učinio iskustvo kupaca inspirativnijim i u svoju mrežu uključio više logističkih partnera.
Ovi su rezultati potvrda nove strategije Zalanda, predstavljene u ožujku ove godine. Nova strategija podrazumijeva izgradnju vodećeg paneuropskog ekosustava e-trgovine za modu i lifestyle oko svoja dva glavna vektora rasta: poslovanja poslovnih subjekata s krajnjim korisnicima (B2C) i poslovanja s poslovnim subjektima (B2B).
U usporedbi s prošlom godinom, GMV je u prvom kvartalu porastao 1,3% na 3,3 milijarde eura. Prihod je iznosio 2,2 milijarde eura u usporedbi s 2,3 milijarde eura u istom razdoblju prethodne godine. Usklađeni EBIT porastao je na 28,3 milijuna eura u prvom kvartalu, u skladu s očekivanjima tržišta, i predstavlja maržu od 1,3%, u usporedbi s -0,7 milijuna eura u istom razdoblju lani. Značajno poboljšanje profitabilnosti potaknuto je nižim troškovima isporuke i uspješnim upravljanjem zalihama. Što je dovelo do poboljšane bruto marže, prenosi Seebiz.
Zalando potvrđuje svoje smjernice za cijelu 2024. I očekuje da će i GMV i prihod ove godine porasti od 0% do 5% u usporedbi s 2023. Tvrtka će se i dalje usredotočiti na profitabilan rast, uz progresiju marže. A očekuje se da će usklađeni EBIT biti između 380 milijuna eura i 450 milijuna eura.