Recesije obično imaju jedan od dva učinka. Strahovi zbog financijske nesigurnosti i sveukupne neizvjesnosti mogu dovesti do toga da tvrtke i potrošači zastanu. S druge strane, neki su poduzetnici toliko uplašeni onim što dolazi da donose iznenadne odluke temeljene na emocijama, a ne na činjenicama.
Oba pristupa mogu biti štetna, piše Entrepreneur. Umjesto da, u iščekivanju moguće recesije, odustanete od ulaganja napora u content marketing, ključno je nastaviti poduzimati radnje na temelju podataka i strategije (s malo instikta za dobru mjeru).
Zašto biste trebali uložiti dodatne napore u content marketing u recesijiRecesija (engl. recession) predstavlja povremena usporavanja...?
To uključuje pronalaženje novih razloga za outsourcing pisanja sadržaja i maksimiziranje vrijednosti vrhunskih usluga za pisanje sadržaja.
Content marketing ima široku paletu oblika i veličina. Neke tvrtke odabiru jedan ili dva kanala kojima će dati prioritet. Drugi šire svoje napore što je moguće više.
- Web-stranice/blogovi: Blogovi su neka vrsta početne baze za sadržajni marketing. To je vaš teren — vi kontrolirate što se piše, kako se piše i koliko se često objavljuje. Ali osvježavanje drugog sadržaja na vašoj web stranici, kao što su odredišne stranice i opisi proizvoda, koji su sastavni dio puta kupca, također može igrati veliku ulogu u jačanju vašeg profila tijekom recesije.
- E-mailovi/bilteni: Od brojnih mailova usmjerenih na kupnju do informativnih mjesečnih biltena, sadržaj koji potrošačima šaljete putem e-maila može sve ojačati, od svijesti do stope konverzije.
- E-knjige: Kada želite ojačati svoj autoritet ili osjećate da bi potrošači mogli poduzeti željenu radnju ako su bolje informirani, e-knjige su pravi put. Možete ponuditi knjige uz naknadu ili kao ograničeni sadržaj (potrošači vam daju svoju e-mail adresu u zamjenu za besplatno preuzimanje).
- Društvene mreže: objave na društvenim mrežama, videozapisi uživo, Instagram priče, infografike, slike — sve je to sadržaj društvenih medija koji može obogatiti digitalnu prisutnost vašeg brenda i potaknuti angažman potrošača.
- Infografike/videozapisi/ostali vizualni mediji: Videozapisi, infografike i drugi vizualni mediji korisni su na društvenim mrežama, ali se također mogu koristiti u drugim vrstama sadržaja za jačanje poruka i poboljšanje SEO-a.
- Besplatni kanali: besplatni medijski kanali su putevi trećih strana koje možete iskoristiti za povećanje svijesti o brendu i za isticanje sadržaja koji generiraju korisnici. Tijekom recesije, takvi mediji vas ne koštaju ništa, a potencijalno donose tone vrijednosti. Zamislite spominjanje na društvenim mrežama, porast recenzija i besplatnu medijsku pokrivenost koja ističe vašu tvrtku. Možete se i udružiti s utjecajnim osobama ili se pojaviti u podcastu…
Zašto je content marketing bitan tijekom recesije
Tijekom recesije potrošači ne moraju nužno prestati trošiti – oni samo mijenjaju načine kako, kada i gdje troše. Na primjer, uobičajeno je vidjeti da ljudi manje ručaju vani i češće kuhaju. Ali taj pad prihoda restorana znači porast zarade u trgovinama. Ako ste trgovac hranom, pojačavanje napora u content marketingu moglo bi biti ulaznica za dosezanje nove publike i stavljanje vaših proizvoda u središte pozornosti kada su izloženost i obrazovanje najvažniji.
Content marketing također može pomoći u izgradnji veza. Zbog straha, neizvjesnosti i nelagode koje ljudi osjećaju tijekom ekonomske krize potrošači su u potrazi za sadržajem koji ih čini boljim. Napravite postove na društvenim mrežama i blogove koji pokazuju empatiju i pomažu u njegovanju povjerenja i odanosti. Ponekad se radi o igranju duge igre — kako će vaše aktivnosti tijekom sljedećih nekoliko mjeseci dovesti vaš brend do uspjeha tijekom sljedećih nekoliko godina?
5 koraka koje tvrtke mogu poduzeti kako bi razvile marketinšku strategiju otpornu na recesiju
1. Investirajte u SEO
Organsko pretraživanje nevjerojatnih je pet puta vrjednije od onih dosadnih Google oglasa. To je samo jedan od razloga zašto je SEO toliko važan. Iskoristite zastoj tijekom recesije da optimizirate stare blogove i osvježite svoju cjelokupnu SEO strategiju kako biste poboljšali svoje rangiranje i dosegnuli veći broj ljudi.
2. Prilagodite svoje KPI-ove i marketinške ciljeve
Strategija s kojom ste ušli u 2023. možda neće biti strategija koja će vas dovesti do 2024., pogotovo ako dođe do recesije. Nemojte se bojati prilagoditi svoje ciljeve i usredotočiti se na KPI-jeve relevantne za recesiju kako biste pratili stvari koje su uistinu važne i kako biste učinkovito i točno mjerili napredak.
3. Surađujte sa stručnjacima i influencerima
Razmotrite utjecajni marketing i suradnju s drugim stručnjacima kako biste eksponencijalno proširili svoju sferu utjecaja. Preuzimanje tuđeg autoriteta (i baze kupaca) može imati prilično jake rezultate. To bi moglo biti jednostavno poput slanja besplatnog proizvoda TikTok zvijezdi u zamjenu za recenziju ili možete udružiti snage kako biste stvorili i plasirali nešto potpuno novo.
4. Pratite zahtjeve kupaca ali i svoju knjigu standarda
Povećajte svoje ulaganje u content marketing tijekom recesije tako da budete ukorak s onim što vaši klijenti trebaju i žele. Želite da se svaki novčić računa tako što ćete pregledati sve narudžbe i stilske vodiče kako biste bili sigurni da je sve što proizvodite za sebe ili za klijenta spremno za objavljivanje i 100% u skladu s vašim brendom.
Outsourcing usluga copywritinga jedan je od načina za stvaranje velikog broja visokokvalitetnog sadržaja u kratkom vremenskom razdoblju. Usluge na razini poduzeća mogu uključivati upravljanje projektima i dobro provjerene freelancere zajedno s jamstvima sadržaja. Tako da znate da dobivate najbolje za svoj novac.
5. Uvijek budite korak ispred konkurencije
Brendovi koji slijede gomilu nikada neće imati priliku voditi. Svakako pripazite na svoje konkurente kako ne biste propustili trik. Ali većinu vremena trebali biste provoditi istraživanja i pronalaziti nove načine da pomaknete granice tako da postavljate trendove umjesto da ih slijedite.
***
Smanjenje budžeta za marketing tijekom ekonomske krize može značiti gubitak uporišta među potrošačima. Kako vaša javna prisutnost blijedi, tako blijedi lojalnost i povjerenje potrošača. Potrudite se dati prioritet strategiji content marketinga tijekom recesije i mogli biste vidjeti kako se dividendeDividenda je dio dobiti dioničkom društvu koji se isplaću... isplaćuju u godinama koje dolaze.