Moderno vrijeme zahtjeva moderna rješenja. Niti komunikacija na poslu, s vlastitim timom, nije više kakva je nekada bila. Nema više potreba za mnogobrojnim sastancima iz dana u dan. Razgovora uživo također je manje, a digitalne platforme za komunikaciju sve su popularnije. Pridonijela je tomu i pandemija kad je život postao ‘online’. Udomaćili su se tako hibridan i remote rad pa je komunikacija uživo često i nemoguća. Evo koje platforme se koriste kad je u pitanju poslovna komunikacija u timu.
Na našoj LinkedIn anketi svoje je odgovore dalo više od 330 ispitanika, a složili su se – WhatsApp je broj jedan s 54 posto! Drugo mjesto po popularnosti odnio Slack s 18 posto, a Skype je zauzeo posljednje mjesto s tek 4 posto glasova. Neku drugu platformu odabire 24 posto pratitelja. A kao popularan se odabir nametnuo Google Chat. Evo kako funkcioniraju ove platforme i kako biste ih mogli ubaciti i u svoju radnu svakodnevicu.
Zašto je važna dobra komunikacijska platforma?
Jaka interna komunikacija bitan je dio svakog poslovanja. Da bi pojedinci, timovi i poslovne jedinice surađivali, moraju moći učinkovitije i učinkovitije dijeliti informacije, datoteke, zadatke, ciljeve. Suprotno tome, loša interna komunikacija košta tvrtke značajnog vremena i resursa, upozorava Connect team.
Zadaci se bez dobre komunikacije obavljaju sporije i nekvalitetno, članovi tima su manje angažirani, a ključne informacije mogu biti propuštene ili potpuno izgubljene. Aplikacije za internu komunikaciju pomažu osigurati najbolji mogući protok informacija pružajući jedinstvenu, centraliziranu platformu na kojoj korisnici mogu jednostavno razmjenjivati poruke, surađivati u stvarnom vremenu putem video i audio poziva i sigurno dijeliti informacije i datoteke.
Najbolje aplikacije za internu komunikaciju mogu se pohvaliti dodatnim značajkama koje dodatno olakšavaju suradnju, kao što su integracije trećih strana, praćenje tijeka rada i upravljanja zadacima, pa čak i značajke zakazivanja sastanaka.
Na što obratiti pozornost prilikom odabira platforme?
Kada tražite interne komunikacijske platforme za svoju tvrtku, trebali biste imati na umu sljedeće čimbenike:
Instant poruke: Povezivanje s članovima tima putem chata može pomoći u izgradnji odnosa i učinkovitom rješavanju svakodnevnih problema.
Upravljanje tijekom rada: Interakcija s rasporedima i zadacima u stvarnom vremenu smanjuje neizvjesnost i pomaže timovima povećati produktivnost.
Dijeljenje sadržaja: Informacije kao što su moduli obuke i najave tvrtke trebale bi se moći lako uređivati i dijeliti u newsletterima i biltenima putem e-pošte.
WhatsApp – aplikacija koja je nadišla osobnu komunikaciju
WhatsApp je alat za razmjenu poruka koji se može koristiti u poslovne svrhe, no postoji nekoliko čimbenika koje treba uzeti u obzir prilikom razmatranja njegove upotrebe u poslovne svrhe. WhatsApp je, naime, izvorno stvoren za osobnu upotrebu iako ima mnoge značajke koje bi mogle biti korisne u poslovne svrhe, poput mogućnosti grupnih razgovora, razmjene dokumenata i multimedije.
Na WhatsAppu nema mogućnosti organiziranja sastanaka i pregleda kalendara, a njegova boljka je i privatnost i sigurnost podataka. WhatsApp nudi enkripciju zaštite podataka, ali se često pojavljuju zabrinutosti oko privatnosti podataka korisnika i sigurnosti sustava. Ovo može biti posebno važno u poslovnim okruženjima gdje su podaci osjetljivi i često se razmjenjuju.
Slack – platforma koja nudi sve
Jedna od svjetski najpopularnijih aplikacija za komunikaciju u timu je Slack. Slack je dizajniran da bi pomogao ljudima da se organiziraju i komuniciraju u stvarnom vremenu, pruža mogućnost grupne rasprave, privatnih poruka i dijeljenja datoteka.
Uključuje integracije s drugim alatima koje tvrtka koristi, poput Google Drivea, Dropboxa i Trelloa. Slack nudi mogućnosti za organiziranje timova i kanala, postavljanje podsjetnika i dijeljenje kalendara, što može olakšati komunikaciju i suradnju u timovima.
Skype – brza i jednostavna komunikacija u timu
Skype je dobar alat za poslovnu komunikaciju jer omogućuje korisnicima da održavaju sastanke u stvarnom vremenu, razgovaraju s kolegama, suradnicima i klijentima putem glasa ili videa, dijele datoteke i koriste chat za brzu razmjenu poruka.
Skype također omogućuje korisnicima da surađuju na projektima i rade udaljeno. Osim toga, Skype je jednostavan za korištenje i pristupačan, što ga čini popularnim alatom za poslovnu komunikaciju.
Google Chat – klasičan i jednostavan
Google Chat je dizajniran kako bi pomogao timovima i tvrtkama da komuniciraju i surađuju na učinkovit način. Omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu putem teksta, slika i datoteka. Nudi mogućnosti za organiziranje grupnih razgovora i dijeljenje datoteka, što je posebno korisno za timove koji rade na zajedničkim projektima.
Integrira se s drugim Google alatima, poput Google Dokumenata i Google Kalendar, što olakšava organizaciju poslovnih aktivnosti i suradnju u timovima. Google Chat također ima visok stupanj sigurnosti i privatnosti, što je posebno važno u poslovnom okruženju gdje su podaci često osjetljivi i trebaju biti zaštićeni.
Izvor: womeninadria