Tvrtke koriste ChatGPT za pomoć u bitnim poslovnim procesima – onima koji se izravno bave klijentima, investitorima i drugim ključnim dionicima. Općenito, tvrtke preuzimaju rizik korištenja tehnologije za procese kao što su korisničke usluge, marketing, prikupljanje kapitala i povećanje operativne učinkovitosti. Razlog? Zaposlenicima je jednostavno koristiti chatbotove, a njihove su prednosti uvjerljive.
Evo pet razloga za korištenje ChatGPT-a kako bi osnovni poslovni procesi bili učinkovitiji…
1. Učinkovitiji odgovori na pitanja za korisničku službu.
Mnoge tvrtke upravljaju pozivnim centrima blizu granice svojih kapaciteta – razlog tomu je veliki promet. Poslovni čelnici trebaju načine da poboljšaju produktivnost zaposlenika korisničke službe i učine posao zanimljivijim.
ChatGPT omogućuje tvrtkama postizanje bolje korisničke usluge. Prema Tech.co, Parker Heyn, izvršni direktor tvrtke za digitalni marketing Parker Marker, koristio je chatbot za upravljanje upitima za korisničku službu i praćenje korisničkih podataka – skraćujući tako vrijeme obrade digitalnog trgovca, štedeći novac tvrtke i povećavajući točnost odgovora klijentima.
2. Brža proizvodnja i distribucija boljeg marketinškog sadržaja.
Uz širenje društvenih medija, zahtjevi za marketingom su intenzivniji nego ikad. Kako bi privukle pozornost nervoznih kupaca, tvrtkama je potreban stalan dotok marketinški privlačnog sadržaja.
Tvrtke koriste ChatGPT za izradu i distribuciju marketinškog teksta. Lauren Van Woerden, stručnjakinja za sadržaj koja koristi Ollo Metrics, eliminirala je spisateljsku blokadu i skratila vrijeme pisanja teksta za 30 do 40 posto korištenjem jasnih, specifičnih ChatGPT upita.
Alice Wu iz Mind Meld PR-a koristila je ChatGPT za prilagođavanje sadržaja za društvene mreže, blogove i e-poštu. Prije nego što je poslala marketinški sadržaj, provjerila je što ChatGPT proizvodi kako bi osigurala da marketinška poruka Mind Melda točno prenosi što proizvod može pružiti bez kontroverznog sadržaja.
3. Učinkovitiji operativni resursi.
Mnogi startupi imaju problema s prikupljanjem novog kapitala jer tvrtke rizičnog kapitala oklijevaju uložiti više kapitala dok tržište za inicijalne javne ponude ne oživi i ne pruži im priliku da zarade povrat svojih ulaganja. Kako bi učinile više sa svojim postojećim kapitalom, tvrtke nastoje svoje poslovanje učiniti učinkovitijim.
U tu svrhu koriste ChatGPT za prepoznavanje najboljih praksi u automatizaciji, outsourcingu i upravljanju opskrbnim lancem. Prema Forbesu, tvrtke to čine korištenjem upita na sljedeći način: “Kako mogu optimizirati svoje poslovne operacije, koje uključuju [opišite svoje poslovne procese i kako zarađujete] i povećati učinkovitost, posebno u područjima [opišite poslovna područja za koja sumnjate da se može postići učinkovitost]?”
4. Prikupljanje privatnog kapitala.
Unatoč duljem trajanju kapitala, poslovni čelnici će se možda ipak trebati oduprijeti zamrznutom tržištu rizičnog kapitala kako bi prikupili više. Kako bi povećale izglede za uspjeh, tvrtke koriste generativnu umjetnu inteligenciju.
ChatGPT pomaže izvršnim direktorima privatnih tvrtki da identificiraju odgovarajuće dobavljače kapitala i razviju ponudu, odrede procjenu i pregovaraju o konačnom dogovoru. U tu su svrhu izvršni direktori upotrijebili sljedeći upit za ChatGPT: “Koji su ključni čimbenici koje treba uzeti u obzir pri prikupljanju kapitala za moj startup? Moja tvrtka radi [opišite čime se bavi vaša tvrtka] za dobrobit [opišite svoju ciljanu publiku]. Možete li mi navesti potencijalne izvore financiranja i predložiti kako pristupiti svakom od njih?”
5. Širenje na nova tržišta.
Kako bi održali rast tvrtke, poslovni lideri moraju se proširiti na nova tržišta. Spremnost ulagača da osiguraju kapital samo tvrtkama koje rastu dovoljno brzo da požure do likvidnosti povećava pritisak za tvrtke da napadnu nova tržišta.
Kako bi pomogle u tome, tvrtke koriste ChatGPT za prepoznavanje novih područja istraživanja tržišta, diverzifikacije proizvoda, međunarodnog širenja i partnerstava. Forbes savjetuje poslovne vođe da potaknu ChatGPT na sljedeći način: „Kako mogu povećati svoje poslovanje i proširiti se na nova tržišta? Moja tvrtka je [opišite svoju tvrtku] i većina naših kupaca dolazi iz [opišite kako dobivate svoje klijente]. Želimo ideje o novim putevima naprijed, potencijalno uključujući nove baze kupaca, linije proizvoda i partnerstva. Predložite neke po prioritetu.”
Većini tvrtki bi dobro došla pomoć u tim područjima – osobito onima koje se oslanjaju na privatni kapital. ChatGPT im može pomoći da dođu tamo gdje žele doći.
Izvor: Inc.; prijevod i prilagodba: Financa.ba