Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Koristite ovaj pristup za obavljanje teških razgovora na poslu

Umijeće upravljanja teškim razgovorima je ključno za svakog vođu. Temelj ovih rasprava trebao bi biti baziran na razumijevanju ljudske psihologije kako bi se osigurao odgovor koji nije obrambeni ili izaziva odbijanje.

Svaki se vlasnik tvrtke, odnosno vođa ili menadžer, u nekom trenutku suoči s izazovom rješavanja problema zaposlenika čiji učinak ne odgovara očekivanjima. Čak i unutar timova s visokim učinkom, takve se situacije pojavljuju i rijetko su lake. Unatoč uvjerenju da su očekivanja kristalno jasna, rasprava često ode u spiralu emocionalno nabijenog sukobljavanja bez konstruktivnih ishoda.

Vaš cilj u svakom razgovoru o poboljšanju učinka trebao bi biti da uđete u njega s razumijevanjem ishoda koji tražite. Ti razgovori hodaju tankom linijom, kolebajući se između suradnje i sukoba. Srećom, postoji metoda za započinjanje teških razgovora na poslu koja obično daje povoljnije rezultate.

Kad god se suočimo s izazovnim dijalogom sa zaposlenikom, koristno je započeti rečenicom: “Priča koju imam u glavi je… Možemo li o tome razgovarati?”

Evo zašto funkcionira:

1. Ovo je moja percepcija i jedva čekam razumjeti vašu: Iskustvo iz savjetovanja za parove gpvpro da korištenje “ja” izjava pojačava povratnu informaciju, jer predstavlja odraz vaše osobne perspektive, i ništa više. Čineći to, ublažava osjećaje protivljenja i utire put otvorenom diskursu.

2. Njegovanje autonomije je supermoć vodstva: Autonomija, psihološko stanje samoodređenja, označava nečiju kontrolu nad svojim odlukama i postupcima. Oduzimanje tog smisla nekome, čak i podsvjesno, potiče otpor. Ovaj otpor se pokazuje kao stav sukoba u raspravama, emocionalno zatvaranje i rijetko rezultira povoljnim ishodima za bilo koju uključenu stranu.

Imperativ je da postupamo pažljivo, pazeći da nenamjerno ne ograničimo nečiji osjećaj autonomije. Diktiranje perspektive ili emocija zaposlenika ugrožava njihovu emocionalnu autonomiju. Čak i kada su naoružani objektivnim podacima koji ističu njihov loš učinak, učinkovitije je potaknuti razgovor poticanjem njihove autonomije. Uokvirujući svoja zapažanja kao svoju jedinstvenu “priču” o situaciji i pokazujući istinski interes za njihovo stajalište, potičete otvoreni dijalog.

Kada se suočite s izazovnim raspravama na radnom mjestu, uvijek se vodite željenim ishodom. Ako je željeni kraj igre produktivno rješenje, motivirani zaposlenik i poboljšani rezultati, tada je gore navedeni pristup osmišljen da postigne upravo to.

Izvor: Inc.com | Prijevod i prilagodba: financa.ba

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno