Ne koristite LinkedIn-ov status ‘Open to work’, kaže stručnjak za upošljavanje, jer to izgleda ‘kao da ste očajni’

23
Open to work - ilustracija financa.ba
Open to work - ilustracija financa.ba

Čak 117 prijava za posao podnese se na LinkedIn svake sekunde. Kako biste se izdvojili iz skupine i dobili posao iz snova, stručnjaci preporučuju nekoliko koraka. Koristite svoj banner da pokažete profesionalna postignuća. Koristite istaknute poveznice kako biste dali primjere svog rada. Redovito ažurirajte svoj profil kako biste bili sigurni da odražava vaše brojne vještine. Ali kada se radi o tome što ne treba raditi, “najveća crvena zastavica na LinkedInu je simbol ‘Open to work’ “, kaže bivši Googleov regruter Nolan Church, sada izvršni direktor tvrtke Continuum.

O tome može diskutirati, kaže on, ali evo zašto ostaje pri svom stavu.

Osjećaj je da ste ‘očajni’

Kada je riječ o razgovorima za posao, tvrtki s kojom razgovarate želite dati osjećaj da imate druge opcije i da se moraju boriti za vas. “Zapošljavanje je poput spojeva”, kaže Church. “Moraš učiniti da se druga strana osjeća kao da si ekskluzivan.”

Ono što signalizirate menadžerima za zapošljavanje statusom “Open to work” na LinkedInu jest da ćete prihvatiti bilo koji posao, kaže Church, od bilo koga tko vam se obrati, jer možda nitko nije. “Menadžeru za zapošljavanje to se zapravo čini kao očaj“, kaže on.

Kao regruter, “želite se osjećati kao da ta osoba stvarno želi raditi u vašoj tvrtki, a ne u bilo kojoj drugoj“, kaže Church. A taj status čini da izgleda suprotno.

‘Kad izgledaš očajno, ljudi te ne žele’

U konačnici, regruteri vjeruju da “najbolji ljudi ne traže posao“, kaže Church. “Moraš otići i privući ih.” Ti su ljudi uvijek otvoreni za razgovore s potencijalnim poslodavcima, ali su sretni tamo gdje jesu jer su im njihove vještine i talenti pomogli da izgrade sjajne prilike za sebe.

To ne znači da se ne biste trebali prijaviti za posao ako tražite sljedeću ulogu, kaže Church. Samo nemojte to tako otvoreno signalizirati na LinkedInu.

Morate stvoriti želju“, kaže. “U dobru i zlu, ljudi su jednostavno tako ustrojeni – kad izgledaš očajno, ljudi te ne žele.

Izvor: CNBC | Prijevod i prilagodba: financa.ba

Prijavite se na naš Newsletter