Adidas je raskinuo svoje partnerstvo s reperom i modnim dizajnerom Yeom, prije poznatim kao Kanye West, zaštitnim licem linije Yeezy. Dogodilo se to o listopadu nakon što je Kanye dao niz antisemitskih komentara.
Iz Adidasa su prošli tjedan priopćili da procjenjuju što će učiniti s Yeezy inventarom. Dodali su kako su već objasnili “značajan negativan učinak” zbog toga što se proizvod nije prodao.
Operativni profit pao bi na oko 500 milijuna eura ako tvrtka ne uspije promijeniti proizvode, piše CNBC. Adidas u 2023 očekuje pad prodaje po visokoj jednoznamenkastoj stopi. Adidas bi mogao odlučiti otpisati svoje preostale Yeezy proizvode. Dionice su potonule 11% u petak ujutro jer su trgovci reagirali na objave.
Tvrtka je također predvidjela jednokratne troškove do 200 milijuna eura, ostavljajući Adidasov najgori mogući scenarij kao gubitak od 700 milijuna eura za 2023. godinu.
Brojke govore same za sebe. Trenutačno ne funkcioniramo onako kako bismo trebali.
Bjørn Gulden, CEO Adidasa
Prihodi Adidasa porasli su 1% u 2022., na temelju nerevidiranih brojki, dok je operativna dobit pala s gotovo 2 milijarde eura u 2021. na 669 milijuna eura u 2022.