Četvrtak, 21 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Adidas oporavlja tržišni udio i bilježi rast prodaje u Kini od 9%

Adidas je izvijestio o snažnom rastu u Kini tijekom trećeg tromjesečja. Tromjesečna prodaja, koja nije prilagođena za valutne promjene, porasla je 9% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Ukupni prihod na tom tržištu dosegao je 946 milijuna eura (1,02 milijarde dolara) u odnosu na prošlogodišnjih 870 milijuna eura.

U Sjevernoj Americi, drugom najvećem tržištu za Adidas nakon regije Europa, Bliski istok i Afrika (EMEA), prodaja je zabilježila drugačiji trend. Valutno neutralna prodaja u ovoj regiji pala je za 7% na 1,36 milijardi eura u razdoblju od srpnja do rujna. Međutim, prodaja je ipak porasla u odnosu na prethodnu godinu kada se izuzme linija Yeezy, prenosi Svijet.

Popularnost Adidasovih “terasnih” tenisica, retro modela inspiriranih stilom nogometnih navijača iz 1970-ih i 80-ih, značajno je pridonijela rastu prodaje. Ova vrsta obuće pomogla je Adidasu da stekne veći tržišni udio, preuzimajući prednost nad konkurentima poput Nikea. Ujedno, tvrtka se počela oporavljati od prestanaka suradnje s Kanye Westom (Ye).

Adidas je ranije ovog mjeseca objavio preliminarne rezultate za treće tromjesečje. Na temelju pozitivnih rezultata, tvrtka je ponovno povećala svoje godišnje smjernice, pokazujući optimizam za daljnji rast.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno