Američka platforma za rezervaciju smještaja Airbnb izvijestila je o dvoznamenkastom rastu prihoda i u trećem tromjesečju. Ovo je pratio znatno snažniji skok troškova prodaje i marketinga radi širenja poslovanja na tržištima poput Brazila i Japana.
Airbnb-jev prihod poskočio je u razdoblju od srpnja do rujna za 10 posto, na 3,73 milijarde dolara. U proljetnom tromjesečju bio je porastao za 11 posto. I bruto vrijednost rezervacija porasla je gotovo istim tempom kao i u prethodna tri mjeseca, za 10 posto, na 20,1 milijardu dolara.
Prosječni prihod po noćenju porastao je za jedan posto, upola slabije nego u prethodna tri mjeseca, i iznosio je 164 dolara. Na platformi je u trećem tromjesečju rezervirano 122,8 milijuna noćenja i “iskustava”, za osam posto više nego lani. Najveći skok bilježila je azijsko-pacifička regija, za 19 posto u odnosu na treće prošlogodišnje tromjesečje. Slijedi Latinska Amerika s 15 posto više rezervacija nego lani.
U regiji koja obuhvaća Europu, Bliski istok i Afriku (EMEA) rast broja rezervacija blago je ubrzao zahvaljujući Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu, stoji uz izvješću.
Troškovi su pak u trećem tromjesečju porasli znatno snažnije od prihoda, za 27,5 posto, na 514 milijuna dolara. Zahvaljujući ulaganju u tržišta poput Brazila i Japana radi širenja poslovanja.
AirBnB je zaključio tromjesečje s neto dobiti od 1,4 milijarde dolara. U usporedbi sa 4,4 milijarde dolara u istom prošlogodišnjem razdoblju kada su bilježili jednokratni prihod od 2,8 milijardi dolara zbog porezne olakšice.
Prilagođena dobit prije kamataKamata je cijena uporabe tuđih novčanih sredstava. Kamate ..., poreza, deprecijacije i amortizacijeAmortizacija je (u knjigovodstvu) postupak postupnog umanj... porasla je za sedam posto, na dvije milijarde dolara.
U četvrtom tromjesečju kompanija očekuje prihod u rasponu od 2,39 milijardi do 2,44 milijarde dolara. Ovo bi predstavljalo povećanje za osam do deset posto u odnosu na kraj prošle godine.
Svjedočimo snažnim trendovima u potražnji u četvrtom tromjesečju 2024. godine, i na glavnim i na novim tržištima.