Bihaćka pivovara odnedavno je dio Stanić Grupe, a uskoro bi mogla započeti proizvodnju određenih brendova multinacionalne kompanije Heineken. Planirano je značajno širenje kapaciteta pivovare.
Cilj preuzimanja nije samo razvoj proizvodnje, već i jačanje tržišne pozicije Bihaćke pivovare, osnovane 1990. godine. “Planiramo u Bosni i Hercegovini proizvoditi dio Heinekenovih brendova, čime ćemo ojačati lokalnu ekonomiju. Na taj način, Bihaćka pivovara postat će još stabilniji tržišni igrač”, izjavio je Svjetlan Stanić za Forbes BiH.
Nova ulaganja rezultirat će i otvaranjem novih radnih mjesta. “Broj zaposlenih ovisit će o razvoju koji ostvarimo, ali sigurno ćemo zaposliti nove ljude. Naš cilj je Bihaćku pivovaru podići na ozbiljnu razinu kako bi bila punopravni član Stanić Grupe”, dodao je Stanić.
Prije nego što je postala dio Stanić Grupe, Bihaćka pivovara ostvarila je prihod od 6,1 milijun KM u 2023. godini, što je dva milijuna manje nego u 2022. godini. Ova situacija ukazala je na potrebu za strateškim promjenama, a prodaja pivovare pokazala se kao razumna poslovna odluka.
Proces preuzimanja odvijao se u nekoliko faza. “Gospodin Ibrahimpašić i ja smo razgovarali te sam zatim obavio sastanak s predstavnicima Heinekena. Pronašli smo zajednički interes i postigli dogovor o kupovini pivovare”, objasnio je Stanić.
Bihaćka pivovara poznata je po brendovima Preminger i Unski Biser, koji imaju dugogodišnju tradiciju. Osim piva, proizvodi i Lipa vodu, koja se crpi iz izvora Lipa, smještenog osam kilometara od pogona pivovare. Ova prirodna izvorska voda poznata je po svojoj izuzetnoj čistoći i kvaliteti.