Boooking testira s odabranim brojem članova Genius Booking kluba u SAD-u novu značajku. Kako su izvjestili javnost, odlučili su se članovima ponuditi plan putovanja baziran na umjetnoj inteligenciji. Ova platforma korist tehnologiju velikog jezičnog modela iz OpenAI-jevog ChatGPT API-jaAPI je skraćenica od Application Programming Interface i pr..., obzirom da planer putovanja putnicima omogućuje “razgovorno” iskustvo planiranja.
Putnicima je omogućeno da postavljaju pitanja na vlastitom jeziku prilikom putovanja. Korisnici će moći pitati za savjet kada žele odabrati hotel ili savjet za rezervaciju prijevoza na odredištu. Boooking.com je otišao korak dalje, pa će asistent ponuditi i plan putovanja. AI planer putovanja direktno je integriran u iskustvo rezervacije smještaja u aplikaciji Booking.com, priopćila je kompanija.
Booking.com se odlučio, uz Expedia i Kayak, biti pionir u integriraciji chatbot-ova na bazi umjetne inteligencije kako bi pojednostavio proces planiranja putovanja. No integracija Bookinga ide i korak dalje. Ponudit će pojednostavljen proces rezervacije. Na ovome radi i brend Priceline u vlasništvu Booking.com Holding-a. Preko ovog servisa, putnici će moći na jednostavan način rezervirati avion ili let izravno u razgovoru.
Dok je Booking.com prethodno koristio strojno učenje za poboljšanje korisničkog iskustva na svojoj platformi, lansiranje njegovog novog planera putovanja označava ulazak tvrtke u generativni prostor vođen umjetnom inteligencijom koji drugi OTA konkurenti već istražuju.
Naš novi planer putovanja baziran na umjetnoj inteligenciji je sljedeći korak u našem razvoju. Želimo istražiti kako možemo unijeti još više vrijednosti, a nadam se i užitka u cijeli proces planiranja putovanja.
Glenn Fogel, izvršni direktor Booking Holding-a