Više od 800 robnih marki, uključujući Heinz, Waitrose i Coca-Colu, možda će morati promijeniti brendiranje na svom pakiranju nakon smrti kraljice Elizabete II.
Pod kraljičinom vladavinom, proizvodi iz oko 875 kompanija smjeli su na sebi imati kraljevski grb nakon što su od nje dobili Kraljevski nalog za imenovanje. Tim dokumentom daje se do znanja da te tvrtke opskrbljuju i Kraljevsko domaćinstvo, a zauzvrat mogu na pojedine proizvode, odnosno pakiranja stavljati kraljevski grb, a pritom piše i tko je nalog odobrio. Tako je, primjerice, kraljevski grb jasno naznačen na proizvodima kao što su Heinz Tomato Ketchup i Gordon’s Gin, piše Tportal.
Može li kralj Charles III. biti brend?
Kao novi vladajući monarh, kralj Charles III. sada ima ovlasti davati Kraljevski nalog za imenovanje.
Kraljevski nalozi koje je dala kraljica Elizabeta postaju nevažeći, ali tvrtka ili pojedinac može nastaviti koristiti kraljevski grb na proizvodima do dvije godine, pod uvjetom da nema značajnih promjena unutar dotične tvrtke.
navodi se na web stranici The Royal Warrant Holders Association
Sada će sve tvrtke morati ponovno zatražiti nalog, no ovaj put od novog kralja. Tvrtke mogu podnijeti zahtjev za kraljevski nalog samo ako su redovito isporučivale proizvode ili usluge kraljevskoj obitelji u najmanje pet od posljednjih sedam godina. Jednako tako moraju zadovoljiti određene ekološke standarde i standarde održivosti.
Dok se u prosjeku godišnje dodjeljuje oko 30 novih kraljevskih naloga, približno isti broj se ne obnavlja, nakon čega imaju dvije godine da promijene pakiranje svojeg proizvoda.