Utorak, 22 listopada, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Cameron Diaz: Put do organskih vina Avaline

Cameron Diaz nije se pojavljivala u filmovima više od desetljeća. Iako se željela odmaknuti od Hollywooda, nije mirovala. Započela je svoj put u svijetu organskih vina. U suradnji s poduzetnicom Katherine Price, pokrenula je kompaniju Avaline. Njih dvije su ljeto 2020. predstavile brend koji preispituje pravila vinarstva.

Diaz je upoznala Price preko svoje šogorice Nicole Richie. Ideja za Avaline nastala je kada su zajedno pijuckale vino u njezinoj kuhinji. Razgovarale su o zdravijem načinu života. Ova rasprava ih je potaknula na istraživanje sastojaka u vinima. Primijetile su da na etiketama često nema popisa sastojaka.

“Vino je jedan od rijetkih proizvoda bez informacija o hranjivim vrijednostima,” istaknula je Power. Ovo je bio poticaj za njihovo osobno putovanje u razumijevanje proizvodnje vina. Proces učenja bio je izazovan, komentirala je Diaz. Bilo je potrebno usvojiti “novi jezik” kako bi shvatile vinsku industriju.

Izazovi u industriji

Koristile su sve dostupne resurse, čak i fizičko kucanje na vrata. Cilj im je bio izgraditi umrežene odnose u ovoj složenoj industriji. “Znam kako izgraditi posao, ali ovo je potpuno drugačije,” rekla je Power. Zakonodavni propisi, licenciranje i prodaja predstavljali su veće izazove nego što su očekivale, piše Svijet.

Njihova vizija donijela je rezultate. Od lansiranja brenda u srpnju 2020. ostvarile su više od 20 milijuna dolara prihoda. U kratkom razdoblju, vinarska tvrtka postigla je značajna priznanja. Danas je Avaline druga najprodavanija marka organskog vina u maloprodaji u SAD-u. Također, najbolja su u ultra-premium segmentu cijena (14 USD – 19,99 USD).

Lansirali su 25.000 kutija vina, a sada prodaju gotovo 150.000 godišnje. Njihov prihod od prodaje raste 97% svake godine. Vina se pune u Europi ili dolaze u rasutim kontejnerima. Onda se pune u SAD-u.

Imale su jasan razlog za lansiranje četiri generička vina: crveno, bijelo, rose i pjenušavo. Istraživanje tržišta pokazalo je da milenijalce plaši označavanje sortama, berbama i terroirima. Odluka o pojednostavljivanju bila je pun pogodak.

Sve to ostvarila je mala tvrtka koju vode žene. Od 25 zaposlenika, čak 90 posto su žene.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno