Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Dropbox se obračunava s korisnicima zbog korištenja previše prostora

Postojalo je vrijeme, ne tako davno, kada vam je Dropbox dopuštao da platite za ono što je nazivao naprednim planom, koji je dolazio s praktično neograničenom pohranom. Zapravo, mogli ste to učiniti još prošli tjedan.

Tada je tvrtka objavila da se udaljava od pretplate na politiku “koliko god možete iskoristiti”. Nešto slično je napravio i Google, koji je donedavno nudio opciju neograničene pohrane na svojoj najvišoj pretplati na Workplace.

Ako ste tvrtka koja se prijavila za Dropbox zbog neograničenog prostora za pohranu, ovo vam se vjerojatno čini kao značajna promjena. Čak i ako utječe samo na mali broj kupaca. Prema postu na blogu, smisao izvornog plana bila je ta da tvrtke ne moraju “brinuti o skaliranju pohrane kako njihovi timovi rastu. Prema ovom planu, timovi su imali pristup onoliko pohrane koliko im je potrebno, zajedno s sofisticiranim mogućnostima administracije, revizije, sigurnosti i integracije”.

Sada ćete, međutim, morati brinuti o skaliranju svoje pohrane jer će vam Dropbox početi naplaćivati. Ono o čemu prije niste morali brinuti počet će vas koštati, piše Inc.

Problem je, prema Dropboxu, u tome što su neki kupci iskorištavali nedvojbeno vrlo velikodušnu ponudu. Koristili su neproporcionalnu količinu prostora za pohranu u usporedbi s 99 posto kupaca.

Otkrili smo da sve veći broj kupaca kupuje Napredne pretplate ne da bi vodili posao ili organizaciju, već u svrhe poput kripto i Chia rudarenja, nepovezanih pojedinaca koji udružuju prostor za pohranu za slučajeve osobne upotrebe ili čak za slučajeve preprodaje prostora za pohranu.

Na površini, ovo se čini razumnim. Dropbox ne želi imati ljude koji se prijavljuju za poslovni plan za obavljanje neposlovnih stvari kao što je rudarenje kriptovaluta. Pogotovo kada to znači da zauzimaju toliko prostora za pohranu. Troškovi održavanja tih računa eksponencijalno su veći u usporedbi s ostalim korisnicima.

Neograničeno nije neograničeno

Očito, Dropbox ima pravo napraviti ovu promjenu. Također je poprilično u pravu što ne želi da ljudi “zloupotrebljavaju” ponudu.

Stvar je u tome da, ako ljudima kažete da imate plan s neograničenim prostorom za pohranu, neki od njih će prihvatiti ponudu. Napunit će svoj Dropbox raznim stvarima. Neke od tih stvari mogle bi zauzeti puno prostora. Ali Dropbox je rekao da je to super. “Zauzmite onoliko prostora koliko vam treba”, rekli su.

Doista, ono što Dropbox govori je da njegova neograničena pohrana zapravo nije bila neograničena. Ono što je značila je nešto drugo – da možete pohraniti puno stvari sve dok ne pokušavate pohraniti previše stvari ili dok ne pokušavate pohraniti određene vrste stvari.

Dropbox kaže da trenutni poslovni korisnici s manje od 35 TB prostora za pohranu mogu zadržati ono što koriste. Plus, mogu imati dodatnih 5 TB prostora za pohranu bez dodatnih troškova sljedećih pet godina. Korisnici koji koriste više od tog iznosa dobivaju sličnu ponudu, ali samo na godinu dana. Iz tvrtke kažu da će doprijeti do tih kupaca kako bi izradili svoj plan.

Čini se da bi bolja opcija bila jednostavno reći: “Ne želimo ovu vrstu podataka na našim poslužiteljima.” Osim što Dropbox kaže da bi to bilo preteško.

Iako zabranjujemo zlouporabu, održavanje dugih popisa ‘prihvatljivih’ i ‘neprihvatljivih’ slučajeva upotrebe za Naprednu pretplatu ne bi bilo održivo rješenje, a ovakva bi se pravila teško provodila u velikom obimu.

rekla je tvrtka u svom priopćenju.

U konačnici, lekcija je sljedeća: kad god ponudite nešto neograničeno, netko će pomaknuti granice onoga što mislite da je razumno. Problem je što ste rekli da nema ograničenja. To doslovno znači neograničeno. Nije razumno ljutiti se zato što su te ljudi shvatili ozbiljno.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno