Utorak, 9 srpnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Easyjet svoj kontrolni centar nadogradio alatima za umjetnu inteligenciju

Britanski niskotarifni zrakoplovni prijevoznik Easyjet nadogradio je rad svog kontrolnog centra u blizini zračne luke Luton, sjeverno od Londona, alatima za umjetnu inteligenciju.

Između ostalog, oni pomažu zaposlenicima da odluče kako najbolje preusmjeriti zrakoplov i preraspodijeliti posadu u hitnim situacijama.

Integrirani kontrolni centar, koji nadzire tijek približno 2000 letova dnevno, ključan je za Easyjetove letove. Uključuje sve, od prikupljanja informacija o hitnim promjenama na pojedinim letovima i analize rada motora zrakoplova u stvarnom vremenu do praćenja podataka o zdravstvenom stanju putnika, prenosi Seebiz.

Ako zrakoplov ostane prizemljen zbog različitih razloga – od lošeg vremena do tehničkih problema i mogućih štrajkova u zračnim lukama – kontrolni centar je taj koji se brine za promjenu logistike leta. Kako bi pomogli u organizaciji tako hitnih promjena u tvrtki, koriste alat umjetne inteligencije koji radi slično ChatGPT-u. Između ostalog, pomaže zaposlenicima da odluče kako najbolje preusmjeriti zrakoplov i preraspodijeliti posadu.

Ulaganja u tehnologiju i automatizaciju

Easyjet upravlja flotom od više od 340 putničkih zrakoplova, uključujući 14 rezervnih zrakoplova, smještenih diljem Europe. “Puno smo uložili u tehnologiju, automatizaciju i umjetnu inteligenciju”, rekao je Gill Baudot, direktor mrežne kontrole u tvrtki, novinarima, prenosi AFP.

O prednostima koje donosi nova tehnologija govorio je i glavni izvršni direktor britanske aviokompanije Johan Lundgren, koji početkom iduće godine odlazi sa svoje pozicije. Između ostalog, rekao je, to im pomaže točno predvidjeti koju hranu i piće poslužiti na pojedinim rutama leta, a u isto vrijeme smanjuje bacanje hrane. Također im olakšava donošenje odluka o održavanju i pravilnom odabiru zrakoplova koji najbolje zadovoljava potražnju putnika. Ako se tijekom leta pojave problemi, obavijesti se šalju na telefone pogođenih putnika. Između ostalog, prednost u korištenju ovog alata imaju godine s većim brojem djece.

Što se tiče nadolazeće ljetne sezone, uprava tvrtke istaknula je kako će ovo biti njihovo “najprometnije ljeto od epidemije covida-19”.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno