Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

“Glupi telefoni” u SADu ne izlaze iz mode

Tvrtke poput HMD Globala, proizvođača telefona Nokia, nastavljaju prodavati milijune mobilnih uređaja sličnih onima koji su se koristili ranih 2000-ih. To uključuje ono što je poznato kao “telefoni s značajkama” — tradicionalni preklopni ili klizni telefoni koji imaju dodatne značajke poput GPS-a ili pristupne točke.

“Trend je vidljiv kod određene populacije Gen Z – oni su umorni od ekrana”, rekao je influencer Jose Briones. “Oni ne znaju što se događa s mentalnim zdravljem i pokušavaju napraviti rezove.”

U SAD-u je u 2022. godini porasla prodaja preklopnih telefona sa značajkama. HMD Global proda desetke tisuća svaki mjesec, piše CNBC. U isto vrijeme, HMD-ova globalna prodaja takvih telefona je pala.

U 2022. godini,prema Counterpoint Researchu, gotovo 80% prodaje “telefona s značajkama” bilo je na Bliskom istoku, u Africi i u Indiji. Ali ta se brojka mijenja jer se mladi Amerikanci vraćaju glupim ili minimalističkim telefonima.

U Sjevernoj Americi, tržište “glupih telefona” je prilično izjednačeno. Ali, u sljedećih pet godina, izgledno je povećanje do 5%. Ako ništa drugo, na temelju zabrinutosti za javno zdravlje koja itekako postoji.

Tvrtke poput Punkta i Lighta prate trend. Prodaju uređaje namijenjene onima koji žele manje vremena provoditi na svojim telefonima i na društvenim mrežama. Na YouTubeu ćete pronaći mnoštvo influencera koji reklamiraju ove telefone.

“Ono što pokušavamo učiniti s Light telefonom nije stvoriti “glupi telefon”, već stvoriti telefon s namjerom – vrhunski, minimalistički telefon – koji nije inherentno anti-tehnologija.” – rekao je Joe Hollier, suosnivač Lighta. “Ali radi se o svjesnom odabiru kako i kada koristiti aspekte tehnologije koji pridonose kvaliteti života.”

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno