Švedski trgovački modni lanac H&M priopćio je da je u periodu rujan – studeni 2021., odnosno u četvrtom kvartalu fiskalne godine, ostvario veći profit od očekivanog i to zahvaljujući dobrom prihvaćanju novih modnih kolekcija i boljem upravljanju troškovima.
Profit prije oporezivanja drugog najvećeg modnog maloprodajnog lanca na svijetu narastao je na 6 milijardi kruna (640,1 miliona dolara) sa 3,67 milijardi kruna (392,1 miliona dolara) u istom periodu 2020. godine, prenosi RTE .
“Snažan kvartalni profit je uglavnom rezultat dobrog prihvaćanja novih kolekcija sa većom prodajom po punoj cijeni, smanjenih popusta i boljeg upravljanja troškovima”, navodi se u priopćenju tvrtke.
U H&M-u planiraju udvostručiti prodaju do 2030. godine, da istovremeno značajno suzbiju zagađenje okoliša, i da ostvare stopu profitabilnost iznad 10% tijekom tog perioda.
“Kako bi se ostvarila ambiciozna stopa rasta i klimatski ciljevi, biti će povećavane investicije. Predviđeno je da će kapitalni troškovi za 2022.godinu iznositi oko 10 milijardi kruna (oko 1,1 milijardi dolara)”, dodaje se u priopćenju tvrtke.