Očekuje se da će prodaja u Gucciju pasti za 20% u prvom kvartalu zbog usporavanja u Aziji, prema pariškom vlasniku Keringu. Ovo je upozorenje u suprotnosti s konkurentima LVMH i Hermès čija je prodaja ostala otporna.
Luksuzno tržište je poraslo u proteklom desetljeću, ali prodaja nije bila toliko impresivna posljednjih godina.
Procjenjuje se da je više od trećine Guccijeve prodaje dolazi iz Kine, čije se gospodarstvo bori.
Kering je u izjavi rekao da upozorenje o dobiti “odražava strmiji pad prodaje u Gucciju, osobito u azijsko-pacifičkoj regiji”. Tvrtka bi trebala objaviti svoje financijske rezultate 23. travnja, piše BBC.
Gucci je prošle godine ostvario dvije trećine operativnog prihoda grupe. Ostali Keringovi brendovi su Yves Saint Laurent, Balenciaga i Bottega Veneta.
Prošlog mjeseca Kering je izvijestio da je njegova prošlogodišnja neto dobit pala za 17%. Njegove su dionice pale za više od 23% tijekom prošle godine.
Za usporedbu, njegov veći konkurent LVMH, koji posjeduje Louis Vuitton, Moët & Chandon i Hennessy, objavio je veću prodaju od očekivane za 2023. godinu.
Hermes je također proslavio rekordnu godišnju prodaju prošle godine. Sve su zaposlenike diljem svijeta nagradili bonusom.
Iako su njihovi rezultati pokazali otpornost na luksuznom tržištu, poznato je da Gucci cilja na mlađe, ambiciozne kupce koji su osjetljiviji na ekonomske pritiske.
Prošle godine Kering je promijenio top menadžment Guccija imenovavši Jean-Françoisa Palusa za glavnog izvršnog direktora i Sabatoa De Sarna za kreativnog direktora.
Prvi predmeti njegove kolekcije Ancora stavljeni su u prodaju sredinom veljače. Kolekcija je naišla na “vrlo povoljan prijem”, stoji u izjavi.