Kako privući potencijalne klijente na svoju web stranicu pitanje je koje sebi postavljaju mnoga mala poslovanja. Tu od velike pomoći može biti SEO, odnosno optimizacija za tražilice. Pri tome nećete morati potrošiti sav novac koji ste planirali za marketing. Učinkovita SEO strategija može vam pomoći da se istaknete u konkurentnom online okruženju i dohvatite svoju ciljanu publiku.
SEO je izvrstan način koji vam može pomoći da vaša web stranica dobro rangira na tražilicama, piše Women in Adria. Time se uspostavlja vaš autoritet i poboljšava vidljivost na mreži. U nastavku vama pet snažnih SEO strategija koje su skrojene upravo za takav uspjeh.
Zašto je on-page optimizacija temelj uspjeha?
Optimizacija za tražilice osnova je svake uspješne SEO strategije. Ona podrazumijeva odgovarajuću upotrebu ključnih riječi u naslovima, sadržaju i meta opisima, optimizaciju URL adrese za bolju čitljivost, brzo učitavanje stranice, kvalitetan i relevantan sadržaj te link building. Mala poslovanja trebaju pažljivo istražiti ključne riječi kojima ciljaju svoju publiku. Te ih sukladno SEO smjernicama implementirati na svojoj web stranici. Pobrinite se da vaša web stranica bude lako čitljiva i prilagođena mobilnim uređajima za bolji korisnički doživljaj.
Kako sadržaj može povećati vjerodostojnost vaše web stranice?
Tražilice analiziraju vašu web stranicu kako bi utvrdile je li relevantna za korisnike. To znači da ako želite uspostaviti „tematski autoritet” i osigurati dobro rangiranje na tražilicama, morate stvoriti kvalitetan sadržaj. Primjerice, ako imate računovodstvenu agenciju, na vašoj web stranici biste trebali imati odjeljak bloga koji pokriva najvažnije teme o računovodstvu. Na taj način vas tražilica vidi kao autoritet u industriji. Što povećava vaše šanse za visokim rangiranjem za relevantne ključne riječi.
Osim bloga, izradite zanimljive videozapise i infografiku. Vaša strategija izrade sadržaja ovisi o interesima i potrebama vaše ciljane publike. A sadržaj mora biti relevantan i vjerodostojan.
Stvaranje povratnih linkova (backlinkova)
Povratni linkovi su linkovi koji povezuju dvije web stranice. Primjerice, recimo da stranica o biciklizmu koristi link koji vodi na drugu web stranicu koja govori o najboljoj biciklističkoj opremi. U tom slučaju ova druga web stranica „dobiva” povjerenje odnosno backlink od prve stranice. Ključno je graditi odnose sa relevantnim web stranicama i blogovima za dobivanje kvalitetnih povratnih linkova.
Povratni linkovi su važni za SEO jer signaliziraju tražilici da neka druga web stranica smatra vaš sadržaj dovoljno vrijednim da u njega uključi poveznicu na vas. Korištenjem backlinkova tražilica zaključuje da je vaš sadržaj kvalitetan te vam osigurava više rangiranje na SERP.
Na koji način gostujući članci povećavaju organski promet?
Objavljivanje gostujućih članaka učinkovit je način za generiranje organskog prometa na vašu web stranicu i povećanje svijesti o brendu. Kontaktirajte pojedince koji vode popularne blogove slične tematike ili visoko posjećene portale. Dajte do znanja da biste taj portal ili blog mogli unaprijediti s vašim sadržajem u koji ćete, dakako, staviti poveznicu na vašu web stranicu. Osigurajte da vaši gostujući članci nude iznimnu vrijednost čitateljima kako biste zadržali njihovu pažnju i potaknuli ih da posjete vašu stranicu.
Iskoristitie moć društvenih mreža?
U današnjem vremenu sve se vrti oko kreiranja novog sadržaja na internetu te se oslanja na korisnike koji ga komentiraju ili dijele putem vlastitih profila na društvenim mrežama. Korištenje društvenih mreža može povećati vidljivost vašeg poslovanja u online okruženju i među potencijalnim kupcima. Promoviranje vaših sadržaja na popularnim platformama kao što su Facebook, Twitter i LinkedIn može privući nove pratitelje i potencijalne klijente na vašu web stranicu.