Luksuzni div LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, poznatiji kao LVMH, izrastao je u 500 milijardi dolara vrijedan konglomerat od 75 uglednih brandova ili “kuća”, ukorijenjenih u šest različitih sektora – bez planova za usporavanje.
Tvrtka je prošle godine zabilježila prihod od 79,2 milijarde eura, što je povećanje od 23% u odnosu na prihode iz 2021. Broj njihovih trgovina se više nego upeterostručio u posljednja dva desetljeća, s lokacijama u 81 zemlji i više od 196.000 zaposlenika diljem svijeta.
Njihove su dionice u travnju dosegle najvišu razinu svih vremena od preko 199 dolara po dionici, piše CNBC. Time je tvrtka sa sjedištem u Parizu postala prva europska kompanija koja je premašila tržišnu vrijednost od 500 milijardi dolara.
Neki su stručnjaci dugo hvalili tvrtku kao “otpornu na recesiju”. Sposobni su održati se tijekom gospodarskih padova i hvale se proizvodima koji su jednako cijenjeni tijekom vremena.
Uspješno vodstvo
Na čelu golemog broda nalazi se CEO Bernard Arnault, najbogatija osoba na svijetu prema Forbesovom indeksu milijardera.
Neki kažu da Arnaultova snaga leži u identificiranju dugovječnih tvrtki. Njegova posljednja akvizicija bila je Tiffany & Co. za 15,8 milijardi dolara 2021.
Kada govori o potencijalnim akvizicijama, on ne traži brand koji je trenutno popularan. On traži brand za koji misli da će biti ovdje za 100 godina.
Anish Melwani, predsjednik i izvršni direktor LVMH-a za Sjevernu Ameriku.
Preko Arnaulta, LVMH igra “dugoročnu igru”, rekao je Oliver Chen, izvršni direktor u TD Cowen. To u dobrom stanju u smislu integriteta, percepcije i relevantnosti održava brandove tvrtke, rekao je.
Iako njima upravlja LVMH, svaka kuća ima kreativnu kontrolu nad vlastitim brandom, sa svojim rukovoditeljima i svojom misijom.
“Zbog učinkovitosti druge bi tvrtke jednostavno spojile hrpu brandova i dale da ih vodi jedna osoba, ali ono što mi dobivamo je prava odgovornost”, rekao je Melwani.
To se odražava u sposobnosti LVMH-a da dosljedno isporučuje proizvode koji se grade na naslijeđu njegovih brandova, u kombinaciji s trenutnim trendovima i kulturom. LVMH dosljedno surađuje sa slavnim osobama, modnim ikonama i influencerima kako bi ostao relevantan za mlađu luksuznu publiku.
Melwani je rekao da je nakon pandemije Covida tvrtka usredotočena na širenje svojih fizičkih trgovina. To je potrebno zbog iznimnog rasta njihove e-trgovine i digitalnih kanala.
Ostati relevantan ključ je za dugovječnost u luksuzu. A to je strategija LVMH-a za izgradnju branda koja ne samo da traje, već nastavlja biti izvrsna.