Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Ključni komunikacijski trendovi za 2024.

Grayling, globalni lider u strateškim komunikacijama, predstavio je godišnje izvješće o trendovima. Izvješće se zove “Kreiranje prednosti u 2024.” i pruža vrijedne uvide za tvrtke koje se kreću u dinamičnom svijetu komunikacija.

Prvi dio izvještaja pruža pregled pet ključnih trendova koji će definirati globalno komunikacijsko okruženje tijekom godine, popraćen uvidima Grayling stručnjaka diljem svijeta. Izvještaj nudi Graylingovu perspektivu i služi kao navigacijski alat za složenost 2024. godine.

Pet ključnih trendova koji će definirati globalno komunikacijsko okruženje

Godina izbora:

2024. godinu će obilježiti najveći broj izbora do sada, s oko pola svjetske populacije koja će glasati u više od 70 zemalja. Očekuje se da će geopolitičke promjene, posebice predsjednički izbori u SAD-u u studenom, duboko utjecati na poslovanje i industriju.

Fokus na AI:

očekuje se da će umjetna inteligencija (AI) postati sveprisutna značajka radnog mjesta kao i svakodnevnog života. Tvrtke će morati podržati, potaknuti i uključiti zaposlenike na korištenje i razumijevanje AI-ja kako bi izbjegli potencijalne reputacijske rizike.

Oživljavanje održivosti:

usprkos dokazima koji upućuju na to da zamah održivog djelovanja jenjava, Direktiva EU-a o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) namjerava istaknuti ovo pitanje, osiguravajući pošteno, transparentno, odgovorno i dostupno izvješćivanje svih korporacija.

Manje buke, više pomoći, više nade:

U eri brze digitalne evolucije, što vidimo na primjeru uvođenja Metine aplikacije Threads u 2023. i porastu AI filtera na TikToku, tvrtke moraju održavati fokus na ljudima koji su krajnji primatelji sadržaja te oblikovati ga tako da istinski povezuje i nadahnjuje.

Prihvaćanje De-growth koncepta:

Zalažući se za smanjenu potrošnju i filozofiju “manje je više”, de-growth pokret svjedoči značajnom usponu. Što se vidi u uspjehu second-hand modnih tržišta kao što je Vinted. Ovaj trend naglašava trajnu važnost održivosti u svijesti potrošača.

Nadovezujući se na ove uvide, drugi dio izvješća opisuje 10 prilika na koje organizacije odmah mogu djelovati kako bi stvorile prednost. To obuhvaća iskorištavanje rastućeg utjecaja društvenih komentatora unutar medijske sfere te maksimalno iskorištavanje oživljavanja događanja uživo, identificirajući prilike za tvrtke kako bi ih iskoristile i bile ispred drugih u ovogodišnjem konkurentnom okruženju.

2024. ima potencijal oblikovati naš svijet u godinama koje dolaze s ključnim izborima i brzom evolucijom tehnologije i zdravstva. Ali promjena, iako ponekad zastrašujuća, temelj je razvoja i stvaranja napretka. U tom kontekstu, Graylingovo izvješće Creating Advantage Report opisuje kako iskoristiti ove promjene; razumijevajući njihove varijacije i pripremajući se za njihovo strateško upravljanje. Budućnost se odvija i prepuna je prilika za one koji su spremni iskoristiti ih.

Robert Škunca, direktor agencije Grayling za Jugoistočnu Europu.

Više informacija o samom izvješću nalazi se na Graylingovoj web stranici.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno