Val otpuštanja, posebice u tehnološkom i medijskom sektoru, privukao je dodatnu pozornost poslovnoj mreži LinkedIn.
Prema CNN-u, neki korisnici LinkedIna pogođeni nedavnim otkazima formirali su grupe na mreži. Cilj je pružanje pomoći, koordinacije potpisivanja izlaznih dokumenata i pomoći pri povezivanju za nove poslove.
Iznenađujuće živahna društvena platforma
Ako je prva godina pandemije bila obilježena sveopćim otpuštanjima u slabije plaćenim maloprodajnim i uslužnim poslovima. U posljednjih nekoliko mjeseci pojavili su se poslovi u tehnološkoj i medijskoj industriji koji čine ključni dio korisničke baze LinkedIn. Tako je ova profesionalna mreža postala vitalna slamka spasa za nedavno otpuštene radnike i iznenađujuće živahna društvena platforma.
Procjenjuje se da je mobilna aplikacija LinkedIn preuzeta 58,4 milijuna puta diljem svijeta u 2022., što je 10 posto više u odnosu na prethodnu godinu, prema istraživačkoj tvrtki Sensor Tower.
Broj objava na LinkedInu u kojima se spominje “otvaranje posla” porastao je 22 posto u studenom u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Prema podacima koje je dostavila tvrtka.
LinkedIn kaže da je također primijetio stalan porast stope korisnika koji su dodali veze prošle godine u usporedbi s godinom prije, što je znak da su korisnici bili aktivniji na platformi, prenosi bonitet.
Platforma je stoga ostvarila 17-postotni rast prihoda u usporedbi s prethodnom godinom u tri mjeseca zaključno s rujnom, prema najnovijem izvješću o zaradi matične tvrtke Microsoft.
Izvršni direktor Microsofta Satya Nadella rekao je analitičarima u listopadu da ova mreža bilježi “rekordan angažman”. Među svojih 875 milijuna članova, s ubrzanjem rasta posebno na međunarodnim tržištima.
Iako druge mreže prolaze kroz nestabilne godine i kritike korisnika, LinkedIn ostaje, kao i uvijek, LinkedIn, navodi CNN. “U ovom trenutku, uz strahove od nadolazeće recesije i brige oko karijere, LinkedIn bi mogao biti upravo ono što treba digitalnom svijetu.”