Četvrtak, 19 rujna, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Ljeto često znači usporavanje poslovanja — iskoristite to vrijeme za odmor i preispitivanje

Kako dolazi ljeto i temperature počinju rasti, u mnogim se tvrtkama osjeti usporavanje aktivnosti ali i prihoda. S druge strane, mnogi zaposlenici, pogotovo oni koji rade na daljinu, posebno roditelji koji ostaju kod kuće, sami doživljavaju usporavanje dok provode ljetne praznike sa svojom djecom.

Odmor je važan. Međutim, uobičajena pogreška koju ljudi rade jeste ta da se potpuno fokusiraju na ljetni odmor i ne pripremaju se za nadolazeću sezonu. Iako spora razdoblja mogu biti stresna i za poduzetnike i za zaposlenike, ona također predstavljaju jedinstvenu priliku da se odmaknete i procijenite svoje poslovanje i svoje ciljeve. Iskorištavanjem sporije ljetne sezone možete se dobro odmoriti i dobro pripremiti za napornu jesensku sezonu koja je pred vama. Evo nekoliko strategija za iskorištavanje ljetnog razdoblja u svoju korist.

Organizirajte se

Ljeto može biti sjajno vrijeme da nadoknadite sve one zadatke koji su možda stavljeni u drugi plan tijekom naporne sezone. Odvojite vrijeme za pospremanje i organiziranje uredskog prostora. Rješavanje nereda može vam pomoći da razbistrite misli i omogućiti vam da se usredotočite na važnije zadatke. Osim toga, pogledajte svoj tijek rada i vidite ima li područja koja se mogu poboljšati ili pojednostaviti. To vam može pomoći da maksimalno iskoristite svoje vrijeme tijekom prometnijeg dijela godine. Ne zaboravite također procijeniti svoj inventar i osigurati da je sve organizirano i evidentirano prije jesenske gužve.

Iskoristite vrijeme za čišćenje stola i računala. Rukovanje tim fizički pretrpanim datotekama jednako je važno kao i rukovanje digitalnim datotekama. Uz to, izdvojite to vrijeme za stvaranje organizacijske sheme koja će vam pomoći kada budete imali više posla. Poput stvaranja boljeg sustava imenovanja mapa.

Stvorite sustave i procese

Postoje li zadaci ili postupci koji bi se mogli automatizirati ili prepustiti vanjskim suradnicima? Odvojite vrijeme za prepoznavanje neučinkovitosti i provedbu promjena koje će vaše poslovanje učiniti lakšim i učinkovitijim. Razmislite o implementaciji sustava za upravljanje projektima, kao što Trello, kako biste bolje pratili zadatke i rokove. Automatizirajte odgovore e-mailom i objave na društvenim mrežama pomoću alata kao što su Hootsuite ili Mailchimp. Zadatke kao što su knjigovodstvo ili administrativni poslovi povjerite vanjskim tvrtkama kako biste oslobodili vrijeme za sebe i svoj tim da se usredotočite na zadatke više razine.

Stvaranje sustava i procesa također može pomoći u osiguravanju dosljednosti i kvalitete u cijelom vašem poslovanju. Uspostavom jasnih procedura svi u vašem timu razumjet će svoje uloge i odgovornosti. Što može smanjiti pogreške i poboljšati komunikaciju. Zapamtite, stvaranje sustava i procesa ne mora biti zastrašujući zadatak. Počnite s malim stvarima i bavite se jednim područjem dok ga ne završite. Važno je započeti proces evaluacije i poboljšanja, tako da svoju tvrtku možete pozicionirati za uspjeh tijekom cijele godine.

Trenirajte svoj tim

Započnite identificiranjem područja u kojima bi članovi vašeg tima mogli koristiti poboljšanja ili dodatnu obuku. To može biti bilo što, od tehnika prodaje do vještina korisničke službe. Nakon što ste identificirali ta područja, izradite plan obuke za svakog zaposlenika. Također možete razmisliti o dovođenju vanjskih trenera ili konzultanata koji će vam pomoći u procesu obuke.

Drugi ključni aspekt obuke je unakrsna obuka. To uključuje podučavanje zaposlenika kako da obavljaju zadatke i dužnosti izvan svojih tipičnih uloga. Unakrsna obuka ne samo da osigurava da su svi zaposlenici dobro zaokruženi i sposobni za obavljanje različitih zadataka, već pomaže i u izgradnji osjećaja prijateljstva i timskog rada unutar vaše tvrtke. Ne zaboravite uključiti svoje zaposlenike u proces obuke tražeći njihove povratne informacije i ideje za poboljšanje. Ovo ne samo da će povećati angažman i motivaciju, već će vam također pomoći da prepoznate nedostatke u svom programu obuke.

Procijenite svoj marketing

Započnite pregledom svojih analitičkih podataka. Pogledajte promet svoje web stranice, angažman na društvenim mrežama i stope otvaranja e-mailova. Postoje li neki trendovi ili uzorci koji se ističu? Postoje li određeni marketinški kanali koji privlače više prometa ili angažmana od drugih? Zatim procijenite svoje poruke. Je li poruka vašeg branda dosljedna u svim marketinškim kanalima? Komunicirate li učinkovito ciljanoj publici vrijednost svojih proizvoda ili usluga? Ako ne, možda je vrijeme da prilagodite svoje poruke i osigurate da budu usklađene s vašim brandom i da budu primjetne vašoj publici. Na kraju, pogledajte svoj proračun za oglašavanje. Dobivate li dobar povrat ulaganja za uloženo oglašavanje? Ako ne, razmislite o preraspodjeli proračuna kako biste se usredotočili na kanale koji postižu rezultate.

Uzmi godišnji odmor

Odlazak na godišnji odmor ne koristi samo vašem fizičkom i mentalnom zdravlju, već može imati i pozitivne učinke na vaše poslovanje. Kada uzmete slobodno vrijeme, to vam omogućuje da se odmaknete i dobijete perspektivu. Na posao će te se vratiti svježi i s obnovljenom energijom. Osim toga, možda ćete čak imati i neke nove ideje za implementaciju kad se vratite. Ako ste zabrinuti zbog uzimanja slobodnog vremena tijekom sporije, ljetne sezone, razmislite o da odmor uzmete tijekom povijesno sporog tjedna. Na taj način ne propuštate nijednu veliku poslovnu priliku. Također možete delegirati zadatke članovima svog tima i postaviti procese i sustave prije odlaska kako biste osigurali da sve teče glatko u vašoj odsutnosti. Zato samo naprijed i isplanirajte izlet na plažu ili na planinu. Zaslužujete odmor, a vaša tvrtka i članovi tima mogu vam zahvaliti na tome.

Uvijek imajte na umu da spora razdoblja pružaju savršenu priliku da usavršite svoje poslovne procese, a također su i dobra prilika za vas da odete na zasluženi odmor.

Izvor: Entrepreneur; prijevod i prilagodba: Financa.ba

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno