Najveća svjetska grupacija proizvođača luksuznih proizvoda objavila je poslovne rezultate za 2023. Bolji su od očekivanja većine analitičara. Dionice LVMH ostvarile su rast od 8% odmah nakon objave.
Vlasnik Louis Vuittona, Moët & Chandona, Hennessya, kao i brendova poput Givenchyja, Bulgarija i Sephore, izvijestio je o prodaji u iznosu od 86,15 milijardi eura za 2023. To premašuje konsenzus prognoza i iznosi 13% organskog rasta u odnosu na 2022. godinu.
Naši poslovni rezultati u 2023. godini ilustriraju iznimnu privlačnost naših brendova i njihovu sposobnost pobuđivanja želje, unatoč složenim ekonomskim i geopolitičkim izazovima.
Bernard Arnault, predsjednik i izvršni direktor LVMH-a
Nakon procvata tijekom pandemije, luksuzni sektor imao je težak kraj 2023. godine zbog izazovnih geopolitičkih i makroekonomskih uvjeta koji su utjecali na potrošnju. Što se posebno odrazilo na Sjedinjene Američke Države i Kinu.
U travnju 2023., LVMH je postao prva europska tvrtka koja je premašila 500 milijardi dolara tržišne vrijednosti. Ipak, pad cijena dionica tijekom posljednjih šest mjeseci omogućio je da ga pretekne danski farmaceutski div Novo Nordisk i zauzme poziciju najveća europske tvrtke.
Javier Gonzalez Lastra, upravitelj portfelja Tema Luxury ETF-a, izjavio je za CNBC da investitori pokušavaju procijeniti gdje je dno revizije ciklusa prihoda za sektor luksuznih proizvoda. On predviđa kako će prihodi doživjeti udar tijekom prvog polugodišta 2024. godine. I to zbog neobično visokih godišnjih usporedbi iz prošle godine, prenosi Poslovni Puls.
Unatoč tome, Arnault polaže nade u partnerstvo LVMH-a s Olimpijadom Paris 2024. Rekao je kako to pruža novu priliku da ojačaju svoju globalnu vodeću poziciju u luksuznim proizvodima. Ali i da promiču ugled francuske izvrsnosti diljem svijeta.