Div brze hrane prekinuo je dvogodišnje partnerstvo s IBM-om. Tim partnerstvom testirana je umjetna inteligencija za preuzimanje narudžbi u njihovim drive-thru restoranima. McDonald’s je testirao AI u više od 100 restorana, ali sada planira ukloniti te sustave do kraja idućeg mjeseca.
“Iako smo ostvarili određeni uspjeh, vjerujemo da postoji prostor za daljnje istraživanje rješenja za glasovne narudžbe,” izjavio je Mason Smoot, glavni direktor restorana za McDonald’s USA, u e-mailu kojeg je dobila trgovačka publikacija Restaurant Business.
Implementacija AI-a trebala je skratiti vrijeme naručivanja za kupce. Ali brojni videozapisi objavljeni na YouTube-u i TikTok-u pokazuju da AI nije bio dovoljno precizan u preuzimanju narudžbi, što je često rezultiralo pogrešnim narudžbama.
“Cilj ovog testa bio je utvrditi može li automatizirano rješenje za glasovne narudžbe olakšati rad osoblju i pružiti brže, poboljšano iskustvo za naše kupce,” izjavio je McDonald’s za Fortune.
“Kroz partnerstvo s IBM-om, stekli smo mnogo novih spoznaja i vjerujemo da postoji prostor za daljnje istraživanje rješenja za glasovne narudžbe. Kako idemo naprijed, naš rad s IBM-om dao nam je povjerenje da će rješenje za glasovne narudžbe u drive-thru restoranima biti dio budućnosti naših restorana. Vidimo ogromne mogućnosti za napredak tehnologije u našim restoranima i nastavit ćemo procjenjivati dugoročna, skalabilna rješenja koja će nam pomoći donijeti informiranu odluku o budućem rješenju za glasovne narudžbe do kraja godine.”
Već isprobana tehnologija
IBM na sličan način surađuje s drugim lancima brze hrane kao što su Wendy’s, Hardee’s i Dunkin’.
Još 2019. godine, IBM je kupio Dynamic YieldPrinos (engl. Yield) se odnosi na zaradu ostvarenu na ulagan..., tvrtku specijaliziranu za personalizaciju i tehnologiju logike odlučivanja, te je stekao 10% udjela u Plexureu, dobavljaču McDonald’s aplikacije. S druge strane, McDonald’s je osnovao novi interni tim pod nazivom McD Tech Labs i najavio planove za proširenje svoje prisutnosti u Silicijskoj dolini, gdje će zapošljavati dodatne inženjere, podatkovne znanstvenike i tehnološke stručnjake.
Na primjer, tehnologija Dynamic Yield-a promovira različite stavke s jelovnika ovisno o dobu dana ili vremenskim uvjetima, čime povećava potrošnju kupaca.