Linija inspirirana brzom hranom pojavit će se na tri klasične Crocs papuče i na jednim Crocs sandalama. Linija je temeljena na maskotama McDonald’sa Grimace, Hamburglar i Birdie. Uključuju i klasičnu crvenu i žutu shemu boja lanca brze hrane.
Na prodaju će biti i niz privjesaka s temom McDonald’sa koji se mogu pričvrstiti na papuče, uključujući pomfrit, Big Mac i legendarni logo Golden Arches.
Cipele će biti puštene u prodaju 14. studenog, po maloprodajnoj cijeni između 70 i 75 dolara. Odgovarajuće čarape za svaki par cipela prodavat će se za 20 dolara. Kupci će ih moći kupiti na Crocsovim maloprodajnim mjestima i kod veleprodajnih partnera.
McDonald’s je u svom priopćenju preporučio obožavateljima koji žele uzeti par kroksica da prate McDonalds i Crocs na društvenim mrežama.
Partnerstvo s Crocsom druga je McDonald’sova modna suradnja u posljednjih nekoliko mjeseci. Još u kolovozu, McDonald’s se udružio s britanskim skejt brendom PALACE kako bi izdao ograničenu seriju, piše Make it.
Crocs je u međuvremenu bio u vrućem nizu sa svojim kolekcionarskim suradnjama. Nedavno, u rujnu, napravio je pomutnju s obućom inspiriranom Shrekom. A obožavatelje Pixara izbezumio je kada je tijekom ljeta izbacio par Crocsica dizajniranih da izgledaju poput Munje McQueena iz “Auta”.