Meta Platforms, matična kuća Facebooka i Instagrama, pregovara o kupnji udjela od oko 5% u divu naočala EssilorLuxottica. S navedenom tvrtkom je u partnerstvu u izradi svojih Ray-Ban pametnih naočala, tvrde dobro obaviješteni izvori za Wall Street.
Razgovori se nastavljaju i nije poznato hoće li rezultirati dogovorom.
Na temelju nedavne tržišne vrijednosti EssilorLuxottice, otprilike 5% udjela moglo bi se procijeniti na oko 4,5 milijardi eura ili nešto manje od 5 milijardi dolara. Investicija bi bila relativno mala za Metu, s obzirom na njenu tržišnu vrijednost od oko 1,2 trilijuna dolara.
Prodaja najnovijih tvrtkinih Ray-Ban pametnih naočala, nazvanih Ray-Ban Meta, premašila je očekivanja. Uređaji, važan dio Metine hardverske strategije, omogućuju korisnicima snimanje fotografija i slušanje glazbe pomoću okvira naočala, među ostalim značajkama.
Stjecanjem udjela u EssilorLuxottici sa sjedištem u Parizu, Meta namjerava nastaviti graditi na uspjehu Ray-Ban Mete, te žele zajednički izraditi više uređaja.
Održavanje veza s Luxotticom ključno je za uspjeh uređaja s pametnim naočalama i ambicije tvrtke da izgradi takozvani metaverzum.
Očekuje se da će treća generacija naočala Ray-Ban Meta biti spremna na vrijeme za sezonu blagdanske kupnje 2025. Očekuje se da će taj uređaj imati mali zaslon.