Posebno je zadovoljstvo voziti MIni, tako kažu vozači koji su imali priliku voziti jedan od modela. Ipak, novi Mini SE je dodatno poboljšan i nevjerojatan je osjećaj prilikom ubrzanja.
Potpuno električni Mini Cooper SE postao je dostupan i kod nas. Auto koji smo dugo čekali spojio je najbolje osobine elektro-motora i vozne karakteristike specifične samo za Mini brand. Auto koji skreće kao karting, sa ubrzanjima koja nikoga ne mogu ostaviti ravnodušnim. On više nije samo potreba
opravdana ekološkom svijesti, on je pravi izvor radosti i zadovoljstva koji svakog vozača čini iznova radosnim.
U električnoj verziji dolaze specijalne felge koje pružaju manji otpor zraku, specifična prednja maska
usisivača za zrak, pa otuda i nizak koeficijent aerodinamike od 0,30 Cd.
Unutrašnjost koja je i do sada bila poprilično specifična za Mini vozila nije doživjela veće promjene.
Obrtomjer je zamijenjen display-om na kojem se nalaze informacije o energiji s kojom raspolažete svakim dodavanjem gasa, kao i informacijom koliko struje je preostalo u bateriji. Naravno, dostupna je detaljna analitika statistika, koliko se struje troši na 100 kilometara, trenutno i prosječno. Ručica mjenjača nema sportski mode, a ne prozvodi se ni model s manuelnim mjenjačem, s obzirom da Mini Cooper SE ima samo jednu brzinu.
Pritisak na start dugme propraćen je zvučnim efektom kao na trkaćim sportskim igricama na playstationu. Ugrađen je generator zvuka, koji sprječava da ovaj model Minija ne bude opasan za
pješake, obzirom da je električni motor potpuno nečujan. Naravno, kako vozač dodaje gas i povećava brzinu, tako povećava i frekvencija zvuka, što daje dodatnu čar vožnji ovog modela.
Još jedna od stvari koja ovaj model čine fascinantnim, a inače krasi električne automobile je ubrzanje. Osjećaj koji pruža Mini SE, mogu pružiti samo izuzetno snažni automobili, kao što su BMW modeli iz M serije. A ovo je, na prvi pogled, samo simpatični gradski auto koji djeluje tako nevino, a u stvari, katapultira vas iz mjesta kao raketa.
Zapravo, pogon je sličan kao na BMW-u i3s, sa kojim dijeli i druge električne komponente. Snaga je ista, ali je mini“ do stoje četiri desetinke sporiji, a ima i 10 km/h manju maksimalnu brzinu.
Po pitanju vanjskog izgleda, Mini svaki put oduševi niskom linijom krova, vratima bez okvira prozora i sportskim sjedištima sa dizajnerskom tkaninom. Najniža pozicija sjedenja pruža identičan osjećaj kao da sjedite u trkaćim automobilima.
Što se tiče unutarnjeg prostora, ukoliko prednje siceve u potpunosti pomjerite noge su gotovo opružene, sa nešto uspravnijim naslonom. Posebno fascinira činjenica da je vjetrobran daleko i da ne može dohvatiti rukom, iako je prilično uspravan za razliku od većine automobila. Istini za volju, iza nas nije ostalo previše mjesta, ali zadnja sjedišta u ovom automobilu su ionako zamišljena tek kao nužni prijevoz.
Čak i da niste ljubitelj struje u pogonskom sklopu, Cooper SE će vas iznenaditi karakterom i količinom
zadovoljstva koje pruža. Sve ovo odnosi se na standardni režim vožnje, a ukoliko želite da uživate u maksimalnim performansama i još osjetljivijom papučicom gasa, tu je „sport mode“. Ovdje volan postaje još teži i za nijansu direktniji, pa je sportski osjećaj potpun.
Naravno, ukoliko želite da prištedite bateriju, na raspolaganju su „eko“ i „eko plus” mode-ovi. Ovaj posljednji čak smanjuje brzinu ventilatora na minimum, bez aktiviranja grijanja i hlađenja.
Predviđena autonomija sa potpuno napunjenom baterijom je 235 do 270 kilometara, a uz normalnu vožnju sa uobičajenim ubrzanjem oca kilometraža je dostupna bez problema.
Kad smo kod cijene, ovaj model je poprilično skup. Cijena Mini-ja sa full opremom je oko 37.000 EUR. Hrvatska i Srbija nude olakšice za električne automobile od 20 posto cijene. U Bosni i Hercegovini i dalje nema olakšica, te ukoliko se odlučite kupiti ovu električnu jurilicu morat će te platiti punu cijenu.