Srijeda, 19 veljače, 2025

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Najveći proizvođač tradicionalnih naočala okreće se proizvodnji pametnih naočala

EssilorLuxottica, globalni lider u industriji naočala, najavio je ambiciozne planove za širenje proizvodnih kapaciteta za pametne naočale. Ovo svakako podrazumijeva dodatno proširenje svoje suradnje s Metom. Izvršni direktor kompanije, Francesco Milleri, istaknuo je kako se kompanija nada kako će proširiti partnerstvo s Metom i na druge brendove. Ovime bi se proširilo tržište pametnih naočala.

Suradnja između EssilorLuxottice i Mete započela je još 2019. godine, kada su lansirane prve generacije pametnih naočala pod brendom Ray-Ban. Prošle godine obje kompanije su postigle novi dugoročni dogovor. On će omogućiti daljnji razvoj proizvoda i proširiti njihovu prisutnost na tržištu u sljedećim godinama.

Pametne naočale, koje imaju ugrađeni računalni sustav i mikrofoni, omogućuju korisnicima povezivanje s pametnim telefonima i drugim uređajima putem glasovnih naredbi. Ovaj inovativni proizvod brzo postaje sastavni dio svakodnevnog života. Prema riječima Millarija, stopa aktivacije i korištenja pametnih naočala neprestano raste otkako su Ray-Ban Meta naočale lansirane u rujnu 2023. godine. Naime, kompanija je do sada prodala više od 2 milijuna primjeraka ovog modela.

“Stalan porast stope aktivacije i vremena korištenja jasno pokazuje da pametne naočale postaju neizostavan dio svakodnevne rutine naših korisnika. Ovaj trend nije samo potvrda uspjeha proizvoda, već i signal da se tržište pametnih naočala brzo razvija”, izjavio je Milleri tijekom konferencije za analitičare nakon objave poslovnih rezultata.

I ostali brendovi EssilorLuxottica će nuditi pametne naočale

EssilorLuxottica također planira proširenje ponude pametnih naočala, uključujući nove značajke i brendove. U planu je i uključivanje trećih strana u razvoj proizvoda. Milleri je dodao kako kompanija smatra pametne naočale platformom koja je spremna za integraciju novih funkcionalnosti, uključujući usluge temeljene na pretplati.

S obzirom na veliki uspjeh Ray-Ban Meta naočala, EssilorLuxottica planira povećati proizvodnju ovog modela. Trebao bi doseći 10 milijuna jedinica godišnje do kraja sljedeće godine. Ovaj proizvodni kapacitet neće biti usmjeren samo na Ray-Ban Meta naočale, već i na druge pametne naočale. Ovo uključuje Nuance Audio naočale, koje nude neprimjetno integrirano rješenje za slušanje s otvorenim ušima.

Zamjenik izvršnog direktora kompanije, Paul du Sallant, otkrio je da će se dodatni kapaciteti za proizvodnju smjestiti u Kinu i druge tvornice u jugoistočnoj Aziji. Ovime će se zadovoljiti rastuća globalna potražnja za pametnim naočalama.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno