Appleova nova serija mobitela, iPhone 15, ne doseže optimistične prodajne prognoze u Kini kakve su se prvotno očekivale. Podaci Counterpoint Researcha navode da je prodaja pala za 4,5 posto u usporedbi s iPhoneom 14 tijekom prvih 17 dana nakon izlaska. Dok analitičari Jefferies Grupe procjenjuju još strmiji, dvoznamenkasti pad.
Pad prodaje pripisuje se raznim faktorima. Naime, navodi se da je Huawei privukao velik broj kupaca u Kini s nedavno predstavljenom serijom mobitela Mate 60. Te u ovom slučaju nadmašio Apple. Uz to, mnogi su bili svjesni i problema iPhone 15 s pregrijavanjem. To je također moglo utjecati na kupnju Appleovih novih mobitela.
Iako je sada prodaja u padu, moramo podsjetiti na to da je u Kini vladala svojevrsna euforija nakon izlaska iPhonea 15. Prema podacima koje je krajem rujna objavila jedna od najvećih kineskih online trgovina, JD.com, u prva dva sata od lansiranja iPhonea 15 zabilježen je rekordni porast prodaje. I to porast od 253 posto u usporedbi s prošlogodišnjom serijom.
Usprkos tome što su cijene iPhonea 15 u Kini rasle, govorilo se da su narudžbe iz ekonomski lošijih kineskih gradova skočile. Skok je za čak šest puta u odnosu na narudžbe prošlogodišnjih iPhonea 14.
Izvor: bug.hr