Je li u ovim teškim vremenima moguće ostvariti održiv uspjeh i ono što ostaje iza Nestlé tima u BiH je glavni narativ razgovora odabranog tima menadžmenta i stručnjaka koji su razgovarali sa predstavnicima bh. medijia u Sofiji.
Naime, novinari iz Bosne i Hercegovine bili su među odabranim gostima koji su dobili jedinstvenu priliku posjetiti najpopularniju tvornicu čokolade Nestlé u Bugarskoj kako bi se upoznali sa inovativnim održivim praksama i procesima proizvodnje.
Tvornica čokolade, mjesto gdje se proizvodi čokoladna magija, nalazi se u Sofiji i predstavlja primjer izvanrednosti u postizanju održivosti u prehrambenoj industriji. Tijekom posjeta, novinari su imali priliku upoznati se s naprednim sigurnosnim standardima i kvalitetom proizvodnje koji su osnova svakog Nestlé proizvoda, dok je održivost integrirana u svaki korak proizvodnog procesa – od smanjenja uporabe plastike i papira do smanjenja emisija stakleničkih plinova.
Prošla godina je donijela mnogo izazova, ali Nestlé tim je pokazao odgovornost, osiguravajući pristup nutritivnim proizvodima i pristupačnim ponudama na globalnom nivou. Naši poslovni rezultati pokazuju da je naš fokus na zadovoljavanje potreba kupaca ispravan. BiH ima važnu ulogu u Adria North regiji za kompaniju Nestlé.
Laurentiu Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Nestlé u Bosni i Hercegovini je prepoznat kao partner lokalne zajednice. Od pokretanja projekta Nestle za zdravu djecu preko 45.000 mališana u BiH je imalo priliku naučiti nešto više o zdravoj prehrani, važnosti tjelesne aktivnosti i bavljenja sportom. Digitalizacijom Zdravo! Akademije stvoren je dodatni resurs za roditelje, nastavno osoblje i djecu gdje mogu naći informacije o zdravom načinu života i prehrane. Svoj doprinos lokalnoj zajednici Nestlé radi i kroz jedinstvene umjetničke izvedbe, koje su do sad rezultirale sa 5000 posađenih sadnica različitog drveća širom BiH.
Nestlé je u Bosni i Hercegovini prisutan već 17 godina, i u tom periodu smo postali partner lokalne zajednice. Želimo doprinijeti društvu na jedan trajan način. Naša namjera je pomoći razvoj lokalne zajednice, tako da su naše aktivnosti namijenjene edukaciji djece u smislu važnosti tjelesne aktivnosti i ispravne prehrane, ali i očuvanja životne sredine. Želimo ostaviti vidljiv trag kroz uključenost u lokalnu zajednicu.
Janko Ilić, menadžer prodaje kompanije Nestlé u BiH.
Tvornica u Sofiji slijedi vrlo ambicioznu globalnu misiju kompanije Nestlé, a to je postizanje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine, te smanjenje potrošnje PET ambalaže prelaskom na papirnu. Tako će, kao što je već slučaj sa Smarties bombonama u zadnje dvije godine, svaka KitKat čokoladica koja se proizvodi u ovoj tvornici do 2025. godine umjesto u plastičnoj ambalaži biti pakirana u reciklirajućem papiru.
Dio Nestlé ponude u Bosni i Hercegovini dolazi upravo iz ove tvornice. KitKat je popularna u BiH kao i u cijelom svijetu. Naime, tijekom 2022. godine svaki peti stanovnik BiH pojeo je bar jednu KitKat čokoladicu.