Četvrtak, 21 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Netflix Houses: integrirana iskustva serija i filmova

Netflix je potvrdio svoje planove za otvaranje većih fizičkih trgovina nazvanih “Netflix Houses” u trgovačkim centrima diljem Sjedinjenih Američkih Država. Ovi centri će obožavateljima omogućiti da se potpuno urone u svijet svojih omiljenih serija i filmova kroz tematske restorane, suvenirnice i druge interaktivne sadržaje, priopćila je tvrtka u utorak.

Marian Lee, voditeljica marketinga Netflixa, objasnila je da će se ponuda u “Netflix Houses” kontinuirano obnavljati. S integracijom serija i filmova u ponudu hrane i pića. Naglasila je kako je njihov cilj stvoriti jedinstveno iskustvo za obožavatelje koje će pružati više od običnog gledanja sadržaja na ekranima.

U proteklih nekoliko godina, Netflix je otvorio više od 50 privremenih pop-up prostora u 25 gradova diljem SAD-a kako bi promovirao svoje najpopularnije serije i filmove. Uključujući južnokorejsku dramu “Squid Game”, piše Poslovni Puls. Međutim, za razliku od tih privremenih instalacija, “Netflix Houses” bit će trajni fizički maloprodajni objekti. Prve dvije “Netflix Houses” bit će otvorene ove godine u Dallasu i Philadelphiji.

Ovaj korak dolazi u vrijeme kada se mnogi američki trgovački lanci suočavaju s izazovima prilagođavanja promjenjivom ponašanju potrošača i sve većoj popularnosti online kupovine. Na primjer, robna kuća Macy’s je najavila zatvaranje 150 svojih poslovnih lokacija početkom ove godine. Slične probleme susreću i drugi veliki trgovci poput Neiman Marcusa, Lord & Taylora te Barneys New Yorka. Oni su također prošli kroz procese stečaja.

Netflixov ulazak u sektor iskustvene zabave mogao bi predstavljati novu priliku za trgovačke centre koji pokušavaju privući posjetitelje u doba dominacije digitalne kupovine.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno