Petak, 21 veljače, 2025

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Nike želi privući više žena: Udružuje snage s brendom odjeće Kim Kardashian

Nike se udružio s brendom intimne odjeće Kim Kardashian Skims kako bi lansirao novu liniju aktivne odjeće. Na taj način Nike želi pridobiti više žena i uspješnije se natjecati s Lululemonom, Alo Yogom i Vuorijem, objavile su tvrtke u utorak.

Novi brend, nazvan NikeSKIMS, uključivat će odjeću, obuću i dodatke. Svoju će inicijalnu kolekciju predstaviti ovog proljeća, a globalno predstavljanje planirano je za 2026. Nije jasno kako će točno proizvodi izgledati ili koji će artikli biti uključeni u početnu kolekciju. Jedina slika sadržana u Nikeovoj objavi bila je grafika loga novog brenda.

Nikeovo partnerstvo sa Skimsom, popularnim brendom odjeće za oblikovanje koju su kreirali Kardashian i švedski poduzetnik Jens Grede, glavni izvršni direktor brenda, dolazi u trenutku kada Nike pokušava vratiti tržišni udio koji je izgubio od novopečenih konkurenata i pridobiti više žena.

Nova linija aktivne odjeće s priloženim imenom Skims omogućit će Nikeu da se uhvati u koštac s tipovima kupaca koji kupuju aktivnu odjeću od Lululemona i novijih konkurenata kao što su Alo Yoga i Vuori, koji imaju bolju ponudu za žene nego Nike trenutno.

Nike je ranije rekao da su oko 40% njegovih kupaca žene, ali većina brendova odjeće radije ima više ženskih potrošača nego muškaraca jer oni više kupuju i troše više na odjeću. Osim toga, ova rodna razlika omogućila je Nikeovim konkurentima da se ukoriste u poslovanju sportske odjeće, što bi mogla biti prilika za rast za diva tenisica. U fiskalnoj 2024. godini odjeća je predstavljala samo oko 28% prihoda brenda Nike, piše CNBC.

Nike koristi momentum oko ženskog sporta

Nike je debitirao s novom reklamnom kampanjom usmjerenom prema sportašicama tijekom Super Bowla, svoje prve reklame za velike igre u desetljećima. Kampanja, nazvana “So Win”, ističe sportašice kao što su gimnastičarka Jordan Chiles i zvijezde Ženske nacionalne košarkaške asocijacije Caitlin Clark i Sabrina Ionescu. Spot se dotakao izazova s ​​kojima su se žene susrele u sportu i pozvao ih na pobjedu, iako im je rečeno što ne smiju i kakve ne bi trebale biti.

Kampanja je jasno dala do znanja da će dopiranje do sportašica i iskorištavanje momentuma koji trenutno okružuje ženski sport biti središnja točka Nikeove strategije pod njegovim novim izvršnim direktorom Elliottom Hillom. Ne samo da će Skims partnerstvo omogućiti Nikeu da se bolje privuče žene, nego će također donijeti novu liniju proizvoda u vrijeme kada je tvrtka optužena da zaostaje za inovacijama i izbacuje iste naslijeđene stilove koji više nisu uzbudljivi potrošačima.

Za Skims, koji je posljednji put procijenjen na 4 milijarde dolara, partnerstvo s Nikeom i pristup njegovim proizvodnim i razvojnim mogućnostima donosi priliku za rast brenda koji je popularan, ali još uvijek relativno mali u usporedbi s konkurencijom. Drugi brendovi intimne odjeće, kao što je Victoria’s Secret, pokušali su se, ali uglavnom nisu uspjeli, proširiti na aktivnu odjeću, tako da bi Skims mogao dokazati da je pobjednik u prostoru s Nikeom uz sebe.

Osim toga, suradnja je dobra za inicijalnu javnu ponudu koju je Skims razmatrao. Ako Skims može pokazati da ima više prilika za rast i strateškog partnera poput Nikea, javno predstavljanje bit će lakša prodaja ulagačima koji su oprezni s potrošačkim tvrtkama zbog zabrinutosti oko carina, stalne inflacije i povlačenja diskrecijske potrošnje.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno