Mastercard je objavio svoje Godišnji izvješće o društvenoj odgovornosti. Izvješće donosi presjek aktivnosti koje je kompanija poduzela tijekom 2022. godine kako bi dostigla zacrtane ciljeve koji se odnose na zaštitu životne okoline, društvenu odgovornost i korporativno upravljanje. ESG strategija i projekti koji se provode su usuglašeni sa stubovima: Ljudi, Prosperitet i Planeta, a rezultati su direktno povezani i mjere se kroz dugoročni uspjeh kompanije.
Najvažnija dostignuća uključuju:
Osnaživanje ljudi da ostvare svoj puni potencijal
- 3,6 milijuna djevojaka širom svijeta prošlo kroz Girls4Tech program edukacije u STEM oblasti;
- Uloženo 420 milijuna dolara u afro-američke zajednice u SAD-u u protekle tri godine.
Poticanje prosperiteta širom svijeta
- Već je dostignut cilj da do 2025. godine osiguramo rješenja za 25 milijuna žena poduzetnica što će im pomoći u razvoju njihovih poslovanja;
- Od 2015. godine, više od 780 milijuna ljudi financijski uključeno u digitalnu ekonomiju, a u protekle tri godine u digitalnu ekonomiju je uključeno i 35 milijuna malih poduzeća;
- U protekle tri godine osigurano 240 milijuna dolara podrške za mala poduzeća i njihove zaposlenike pogođene pandemijom.
Očuvanje planete za buduće generacije
- Koalicija Priceless Planet sada uključuje više od 130 korporativnih partnera globalno, a 2022. godine dodato je 15 novih lokacija za pošumljavanje širom svijeta;
- U odnosu na 2016. kao referentnu godinu, emisije iz Scope 1 i 2 su smanjene za 44%, a emisije iz Scope 3 za 40% u 2022. godini.
Fokus kompanije Mastercard je na jačanju ekonomija i osnaživanju ljudi, odnosno na izgradnji održive ekonomije u kojoj svi pojedinci i biznisi imaju jednake prilike za napredovanje. Kako bi dali svoj doprinos u stvaranju takvog svijeta, kompanija ide naprijed s jasnom namjerom i zadanim tempom. Kompanija postavlja standarde i principe i prema njima se odnosi odgovorno. Na taj način, Mastercard želi osigurati da se inovacijama vjeruje, te pokazati da tehnologije pomažu pojedincima, biznisima i vladama na svakom koraku. Kroz ovakav stav, kompanija povezuje svoju svrhu sa svojom temeljnom poslovnom strategijom. A sve kako bi se osigurao dugoročni rast i kako bi se izgradilo povjerenje kod partnera i doprinijelo pravednijem i prosperitetnijem svijetu.
Mastercard ESG izvješće za 2022. dostupno je <online>.