Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Novo Mastercard izvješće o rezultatima postignutim 2022. godine

Mastercard je objavio svoje Godišnji izvješće o društvenoj odgovornosti. Izvješće donosi presjek aktivnosti koje je kompanija poduzela tijekom 2022. godine kako bi dostigla zacrtane ciljeve koji se odnose na zaštitu životne okoline, društvenu odgovornost i korporativno upravljanje. ESG strategija i projekti koji se provode su usuglašeni sa stubovima: Ljudi, Prosperitet i Planeta, a rezultati su direktno povezani i mjere se kroz dugoročni uspjeh kompanije.

Najvažnija dostignuća uključuju:

Osnaživanje ljudi da ostvare svoj puni potencijal

  • 3,6 milijuna djevojaka širom svijeta prošlo kroz Girls4Tech program edukacije u STEM oblasti;
  • Uloženo 420 milijuna dolara u afro-američke zajednice u SAD-u u protekle tri godine.

Poticanje prosperiteta širom svijeta

  • Već je dostignut cilj da do 2025. godine osiguramo rješenja za 25 milijuna žena poduzetnica  što će im pomoći u razvoju njihovih poslovanja;
  • Od 2015. godine, više od 780 milijuna ljudi financijski uključeno u digitalnu ekonomiju, a u protekle tri godine u digitalnu ekonomiju je uključeno i 35 milijuna malih poduzeća;
  • U protekle tri godine osigurano 240 milijuna dolara podrške za mala poduzeća i njihove zaposlenike pogođene pandemijom.

Očuvanje planete za buduće generacije

  • Koalicija Priceless Planet sada uključuje više od 130 korporativnih partnera globalno, a 2022. godine dodato je 15 novih lokacija za pošumljavanje širom svijeta;
  • U odnosu na 2016. kao referentnu godinu, emisije iz Scope 1 i 2 su smanjene za 44%, a emisije iz Scope 3 za 40% u 2022. godini.

Fokus kompanije Mastercard je na jačanju ekonomija i osnaživanju ljudi, odnosno na izgradnji održive ekonomije u kojoj svi pojedinci i biznisi imaju jednake prilike za napredovanje. Kako bi dali svoj doprinos u stvaranju takvog svijeta, kompanija ide naprijed s jasnom namjerom i zadanim tempom. Kompanija postavlja standarde i principe i prema njima se odnosi odgovorno. Na taj način, Mastercard želi osigurati da se inovacijama vjeruje, te pokazati da tehnologije pomažu pojedincima, biznisima i vladama na svakom koraku. Kroz ovakav stav, kompanija povezuje svoju svrhu sa svojom temeljnom poslovnom strategijom. A sve kako bi se osigurao dugoročni rast i kako bi se izgradilo povjerenje kod partnera i doprinijelo pravednijem i prosperitetnijem svijetu.

Mastercard ESG izvješće za 2022. dostupno je <online>.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno