Ako u poslovanju koristite digitalne alate, postoji velika vjerojatnost da ste već čuli za sadržajni ili content marketing.
Sadržajni marketing jedna je od najučinkovitijih i najkorisnijih aktivnosti digitalnog marketinga koju vaš brand može koristiti u privlačenju novih korisnika .Kvalitetan sadržaj koji pruža dodanu vrijednost ima za cilj privući, angažirati, pa i oduševiti vaše postojeće i potencijalne kupce. Važno je naglasiti da primarni zadatak sadržajnog marketinga nije prodaja. Barem ne na prvu loptu.
U nastavku donosimo pet najvećih prednosti koje donosi korištenja sadržajnog marketinga, uz objašnjenje kako može pomoći i vašem biznisu.
1. Rast kredibiliteta
Web stranice koje su bogate korisnim sadržajem zrače ozbiljnošću, pouzdanošću i kvalitetom. Takav sadržaj omogućuje da se vaši posjetitelji zadržavaju duže na web stranici, što znači da ih duže izlažete svojim promotivnim ponudama, dok istovremeno jačate povezanost i lojalnost prema brandu.
Kvalitetan i informativan sadržaj može vas diferencirati od konkurencije, a i u očima Google algoritma postaviti kao autoritet u vašoj industriji. Takav autoritet donosi više pozicije i rast posjeta na web stranici.
2. Privlačenje novoj kupaca
Web stranice bogate sadržajem su zapravo bogate i ključnim riječima i pojmovima koje vaši potencijalni kupci ili klijenti svakodnevno upisuju u Google tražilicu dok traže proizvode i usluge slične onima koje upravo i vi nudite.
Što je sadržaj kvalitetniji, informativniji i korisniji potrošačima to ga Google više cijeni i bolje rangira na svojoj tražilici. Bolji rang u konačnici rezultira većim web prometom prema vašoj stranici I još važnije, većim dosegom prema ciljanoj publici koja aktivno traži proizvode i usluge koje nudite, a veći broj upita donosi i mogući rast prodaje i profita.
3. Dugoročna isplativost
Jednom producirani sadržaj je zauvijek vaš i za razliku od kratkotrajnih marketing kampanja, dugoročno će privlačiti nove korisnike i generirati prihode.
Pitate se kako na dugi rok postići visoku posjećenost web stranice? Pokušajte pisati blog! Edukativni članci i relevantni savjeti magnet su za publiku i s vremenom generiraju sve veći i veći promet pa su na nekim web stranicama oni glavni izvor novih potrošača i kupaca.
Ključ dugovječnosti je u pisanju o temama koje su uvijek relevantne za vašu ciljanu publiku i koje će nastaviti privlačiti organski promet na vašu web stranicu. Takav sadržaj zovemo evergreen sadržaj i pomoći će vam da izvučete maksimum iz svojeg sadržajnog marketinga.
4. Višestruko koristan
Zamislimo na trenutak edukativni blog post koji odgovara na neki od problema s kojim se susreće vaš potencijalni kupac, a vaš proizvod ili usluga pomažu u rješavanju tog problema.
Takav tekst gradi povjerenje kupca u vaš brand, povećava šansu za ostvarivanjem prodaje, dobar je za SEO i Google ga visoko rangira jer pomaže korisnicima. Osim toga, taj članak možete iskoristiti kao objavu na društvenim mrežama, od njega možete napraviti kratki edukativni video, ili informativnu infografiku.
Seriju takvih članaka možete pretvoriti u mali priručnik u obliku PDF eBooka koji ćete besplatno ponuditi potrošačima u zamjenu za email adresu za slanje newslettera.
Ako razmišljamo šire, takav sadržaj može biti prvi korak za izradu interaktivnog kviza ili neke druge korisne aplikacije za korisnike.
5. Povoljan
Na kraju, sadržajni marketing je izuzetno povoljan i to ne samo zbog cijene već upravo zbog svoje dugoročnosti i mogućnosti da ga se koristi na različite načine. To ga čini isplativijim od mnogih tradicionalnih marketinških taktika pa dugoročno pomaže marketing stručnjacima da kombiniraju i smanjuju budžete za oglase koji privlače nove kupce.
Osim toga, potrošači su već umorni od napadnih i invazivnih oglasa koji ih svakodnevno ometaju u njihovim aktivnostima. Zato je važno imati na umu da sadržajni marketing prvenstveno pruža dodatnu vrijednost i korist, a tek onda prodaje određeni proizvod ili uslugu.
Ako još niste ili tek razmišljate započeti sa sadržajnim marketingom, savjetujemo vam da to učinite što prije. Za početak se fokusirajte na produkciju veće količine sadržaja ili nekoliko članaka koji će biti korisni i zanimljivi vašim potencijalnim korisnicima.
Ako vam je izazovno redovno kreirati novi sadržaj, obratite se agenciji koja vam može pomoći u pisanju kvalitetnog sadržaja za web. Nakon što taj početni sadržaj privuče prve kupce, moći ćete napraviti analizu i strateški posložiti smjernice za kreiranje novog sadržaja.
Autor članka: Denis Sinovčić, stručnjak za digitalni marketing i vlasnik agencije Baras Marketing; objavljeno na portalu tockanai.hr