Evo kako se Pinterest snašao u usporedbi s konsenzus procjenama analitičara LSEG-a:
- Prihod: 855 milijuna dolara u odnosu na očekivanih 847 milijuna dolara
- Zarada po dionici: 0,23 centa (prilagođeno) u odnosu na očekivanih 0,26 centa
Tvrtka društvenih medija izjavila je da bi prodaja u drugom kvartalu trebala iznositi od 960 do 980 milijuna dolara, što je na sredini više od očekivanja analitičara od 966 milijuna dolara.
Pinterest je u prvom kvartalu imao 570 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, iznad procjena Wall Streeta od 565 milijuna.
Prodaja u prvom kvartalu iz SAD-a i Kanade iznosila je 663 milijuna dolara, što je manje od procjena analitičara od 664 milijuna dolara. Prihod u Europi u prvom kvartalu iznosio je 147 milijuna dolara, što je premašilo projekcije analitičara od 141 milijun dolara.
Pinterest je zabilježio 172 milijuna dolara prilagođene zarade prije kamataKamata je cijena uporabe tuđih novčanih sredstava. Kamate ..., poreza, deprecijacije i amortizacijeAmortizacija je (u knjigovodstvu) postupak postupnog umanj..., ili EBITDA, u prvom tromjesečju. Što je više od 164 milijuna dolara koje je Wall Street očekivao. Marža EBITDA-e u prvom tromjesečju iznosila je 20% u usporedbi s očekivanjima analitičara od 19,4%.
Tvrtka je zabilježila prosječni globalni prihod po korisniku od 1,52 dolara u prvom tromjesečju, što je u skladu s procjenama analitičara piše CNBC.
Financijska direktorica Pinteresta, Julia Brau Donnelly, rekla je analitičarima tijekom konferencije o zaradi da, iako tvrtka “nije imuna na makro okruženje“, rukovoditelji su optimistični u pogledu njezinih reklamnih proizvoda i da je njezino cjelokupno poslovanje zdravo.
Ipak, Donnelly je rekla da su “postojali mali džepovi potrošnje na koje su utjecale carine posljednjih tjedana”, ukazujući na neodređene azijske trgovce e-trgovinom koji ograničavaju svoju potrošnju na digitalno oglašavanje u svjetlu nedavnog ukidanja de minimis trgovinske rupe.
Bill Ready, izvršni direktor Pinteresta, rekao je analitičarima da su se rukovoditelji usredotočili na transformaciju tvrtke „iz platforme s padom broja korisnika i skromnim rastom prihoda prije nekoliko godina u sekularnog dioničara s otpornijim poslovanjem nego ikad prije.“
„Učinili smo Pinterest odredištem za korisnika, posebno odredištem za kupovinu“, rekao je Ready. „Pinterest je mjesto gdje generacija Z ide kupovati.“
Nestabilnost uslijed trgovinskog rata
Pinterest je bila najnovija tvrtka za online oglašavanje koja je objavila kvartalne rezultate usred nestabilnog gospodarstva i tekućeg trgovinskog spora između SAD-a i Kine. Iako su mnoge tehnološke tvrtke poput Mete objavile solidne rezultate za prvo tromjesečje, podijelile su određenu strepnju oko nadolazećih tromjesečja i ostatka godine.
Financijska direktorica Mete, Susan Li, prošli je tjedan izjavila da su w-trgovci iz Azije smanjili svoju potrošnju na digitalno oglašavanje.
„Vrlo je rano. Teško je znati kako će se stvari odvijati tijekom tromjesečja, a svakako je teže znati to za ostatak godine“, rekla je Li na konferenciji o zaradi Mete.
Dionice Reddita skočile su za čak 19% prošlog četvrtka kada je tvrtka objavila zaradu za prvi kvartal koja je premašila procjene Wall Streeta. No, nakon što su rukovoditelji tijekom konferencije o zaradi raspravljali o teškoj ekonomiji i izazovima pretraživanja povezanim s Googleom, dionice Reddita pale su na oko 5% u trgovanju nakon radnog vremena tog dana.
Snap je prošli tjedan objavio zaradu za prvi kvartal koja je premašila prodaju. Ali tvrtka je odbila dati smjernice zbog makroekonomskih neizvjesnosti, što je uzrokovalo pad dionica za oko 13%.
Alphabet je nedavno objavio zaradu za prvi kvartal i rekao da je njegova prodaja od oglašavanja na Googleu porasla za 8,5% u odnosu na prethodnu godinu na 66,89 milijardi dolara, dok su prihodi od oglašavanja na YouTubeu porasli za 10% na 8,93 milijarde dolara. Rukovoditelji tvrtke tada su analitičarima rekli da očekuju određene poteškoće za svoje osnovno poslovanje s oglašavanjem, posebno iz Azije.