Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Podaci koje bi poslodavci u 2022 morali znati

Kako se objavljuju neka uglednija istraživanja i prikazuju neki od segmenata poslovnog svijeta, kroz svako se provlači pitanje nezadovoljstva. Zaposlenici, neovisno o djelatnosti, razini odgovornosti ili iskustvu, posljednjih godina pokazuju sve veće nezadovoljstvo poslovnim okolnostima. Kako to potvrđuju podaci istraživanja?

  • Čak 85% zaposlenika nije dovoljno angažirano na poslu.
  • 73% razmišlja o promjeni trenutnog posla.
  • Samo 29% osjeća se sretno i zadovoljno trenutnim prilikama za napredovanje.

Ključne teme

Ključne teme koje zaokupljaju istraživače baš kao i poslovni svijet su angažman, poslovno okruženje, potraga za talentima, nezadovoljni zaposlenici i odljev.

Poslovna klima posljednjih godina sve više zahtijeva upravljačke vještine kako bi se zadržali zaposlenici umjesto da se traže novi ljudi. Istraživanja pokazuju kritičan deficit vještina i znanja, a s druge strane visoka očekivanja zaposlenika. Dakle, svaki treći zaposlenik aktivno traži novi posao, a podaci pokazuju da poslodavci godišnje potroše 2,9 milijuna dolara na potragu za novim ljudima. Godišnje? Iznos premašuje milijardu kuna.

Kako god se gleda cjelokupna poslovna atmosfera, priča se vraća na početak – angažman zaposlenika. Zaposlenici su neangažirani (85%) jer nisu dovoljno motivirani, a nedostatak motivacije donosi loše rezultate, nezadovoljni su i menadžeri i bilance itd. Početak je kraj i kraj je početak. Štoviše, aktualni ‘rat za talente’ ne rješava trenutni vrtlog jer će i pridošlice imati isti pristup poslu i uskoro će se pridružiti skupini od spomenutih 85%,piše bonitet.com.

71% menadžera tvrdi da je najkritičnija točka uspjeha poduzeća (ne)angažman zaposlenika.

Što pokreće angažman?

Što zaposlenici kažu o njihovoj neangažiranosti, koja se posljednjih godina pokazuje kao rak-rana poslovnog svijeta?

69% tvrdi da bi radili bolje i bili više angažirani kada bi se osjećali poštovanijim i cjenjenijim. Što god podrazumijevali pod angažmanom, on u konačnici znači ulaganje vremena, energije, znanja, vještina i emocija u rad. To također znači odanost u predanosti. Gullupov tim, međutim, angažman je sveo na emocionalnu posvećenost zaposlenika i predanost organizaciji u kojoj radi.

Ili, drugim riječima, ako je zaposlenik angažiran i tako se osjeća, njemu je zapravo stalo do tvrtke i daje dobar dio sebe kako bi pomogao tvrtki da ostvari svoje ciljeve.

Točnije, kad je čovjek angažiran na poslu, najvažnije mu je doprinijeti uspjehu tvrtke. Angažirane ne pokreću povlastice ili bonusi, već sudjelovanje u zajedničkoj misiji.

Važna informacija

Zašto je taj željeni angažman na kraju toliko važan? Haiilo se pozabavio ovim problemom prošle godine i objavio sljedeće:

  • Angažman zaposlenika povećava produktivnost. Tvrtke s visoko angažiranim zaposlenicima povećale su profitabilnost za 21%.
  • Veći angažman znači manje izostanaka s posla (41%).
  • Angažirani zaposlenici imaju bolje odnose s klijentima i kupcima.
  • I na kraju, vrlo je zabrinjavajuća činjenica da jedan od tri zaposlenika nema povjerenja u svog poslodavca (Haiilo).

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno