Srijeda, 8 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Tri “tajne” koje poduzetnici uglavnom nauče na teži način

Kad god čujemo priču o uspješnom poduzetniku, zapitamo se kako su došli tu gdje jesu. No, bez obzira na to što mi smatramo uspjehom, uspjeh nije nešto mistično, niti nešto prema čemu bismo trebali biti sumnjičavi.To može biti uvjetovano društvenim okruženjem ili negativnim iskustvima iz naše prošlosti, ali mnogi poduzetnici sumnjičavi su prema tome što je moguće u njihovom poslovanju. Ako sumnjate u uspjeh, ne možete dosegnuti stanje svog uma koje vam omogućuje da poduzmete ono što je potrebno. Imate gubitnički način razmišljanja koji vas koči,piše tockanai.hr.

Mudri poduzetnici nisu sumnjičavi – oni su kroz naporan rad i snažnu usredotočenost naučili tri za poduzetnike važne istine. Savladali su “osnove” i imaju dugoročnu viziju svog poslovanja. Evo što oni znaju, ali ne pričaju o tome.

Ne čekajte da netko odobri vaše odluke

Kada je u pitanju velika promjena u životu, prečesto čekamo odobrenje. Čekamo da neka osoba od povjerenja ili neka upućena osoba potvrdi kako je dobro napraviti to što namjeravamo. Isto je s važnim poslovnim odlukama: čekamo da se poslože okolnosti koje se možda nikada neće posložiti. Ako čekate odobrenje, vaš posao neće rasti.

Mudri poduzetnici shvaćaju da im nitko nikada neće dati odobrenje. Oni razumiju da će njihov posao biti uspješan samo ako oni sami nešto poduzmu po tom pitanju. Oni djeluju ne čekajući da se svemir posloži u idealnu konstelaciju.

Kreirajte trendove, nemojte ih slijediti

Lakši put je kopirati uspješne poduzetnike. Kada spoznate da nešto funkcionira, a smatrate da biste mogli dobiti gotovo jednako uspješne rezultate ako radite ono što rade oni. Kamo god pogledate, posebno u online svijetu, vidjet ćete kopije uspješnih poduzetnika.

Mudri poduzetnici ne žele biti kao ostali poduzetnici. Oni ne prihvaćaju uobičajene savjete kao “zakon”. Ne žele da njihov posao bude nečiji klon. Oni traže nove i originalne načine kako zadržati sadašnje i kako pridobiti nove klijente.

Mudri poduzetnici kreiraju uspješne modele umjesto da ih kopiraju. Oni prepoznaju što funkcionira, ali dodaju tome svoj jedinstveni spin. U svijetu punom istih, ljudi traže ono što se ističe kao drugačije.

Recite “ne” kada je potrebno

Ljudi su po prirodi skloni ugađati drugima. Pristaju na razne zahtjeve, pogotovo ako misle da će to pomoći njihovu poslovanju. Kažu “da” i na kraju rade besplatno, ili još gore, gube vrijeme na stvari koje ne pomažu njihovu poslovanju.

Čest je da primjer da odrade nešto besplatno, računajući kako će im to pomoći da steknu bolje reference i dobiju nove plaćene poslove. A često se pokaže da to nije tako. Ljudi ne poštuju ono što dobiju besplatno. Kada ostanu bez novaca, moraju spašavati kožu i djelovati.

Mudar poduzetnik će dobro razmisliti prije nego što pristane na nešto. Oni cijene svoje vrijeme i shvaćaju koliko je ono dragocjeno u njihovu poslu. Kada kažu “ne”, ostavljaju prostor za stvari do kojih im je stalo i koje će koristiti njihovom poslovanju.

Prije nego što pristanete na nešto, procijenite kako se to uklapa u vaše planove i život. Vrijeme je jedina stvar koju nikada nećemo vratiti, stoga ga treba pametno trošiti.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno