Četvrtak, 21 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Potpuno drugačija poslovna strategija modnog lanca Modepark Röther

Njemačka modna trgovina Modepark Röther najavila je zatvaranje svoje online trgovine. Ipak, trgovine u mnogim njemačkim gradovima su ostale otvorene.

Ovim potezom je Modepark Röther šokirao mnoge. U suprotnosti od konkurencije,  obzirom da su mnogi modni trgovački lanci posljednjih godina smanjili ili zatvorili trgovine u Njemačkoj. Đeleći se usredootočiti na rastuće internetsko poslovanje, Modepark Röther ima potpuno suprotan pristup. Kompanija je zatvorila svoju internetsku trgovinu, a trgovine su im i dalje otvorene. Generalni direktor Michael Röther rekao je da je taj korak poduzet početkom kolovoza.

Jednostavno smo bili vrlo gubitnici s online prodajom, pa je bilo teško, rekao je Michael Röther.

Istovremeno, Röther ističe veliku konkurenciju na online modnom tržištu. Pružatelji usluga kao što su Otto, Zalando i About You dominiraju tržištem i dvostruko otežavaju posao tvrtkama srednje veličine poput Modeparka. Röther je rekao kako visoki troškovi dostave, visoki popusti i mnogi povrati znače da je “cijeli procesni lanac” trenutno vrlo težak.

Ali nema razloga za brigu za tvrtku, kaže Röther. Samo mali jednoznamenkasti postotak prodaje ostvaruje se putem Interneta. Također nije bilo otpuštanja. Pogođeni zaposlenici samo su raspoređeni u drugim dijelovima tvrtke. Prema riječima generalnog direktora Michaela Röthera, stacionarno poslovanje je na dobrom putu.

Tržište se nastavlja graditi i imamo stabilan rast prodaje, rekao je Röther.

Izvor: Fenix-magazin

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno