Ništa nije nemoguće ako razbijete kalup – bio je slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.
Tvrtka je osnovana 1913. godine na skromnoj farmi u Asanu, gradu koji trenutno pripada Sjevernoj Koreji. Chung je bio najstariji od sedmero djece i od rođenja je bio predodređen da preuzme skromnu obiteljsku farmu od svojih roditelja.
Međutim, od malih nogu pokazivao je buntovnički i nekonformistički karakter i nikada se nije pomirio s tim da ostatak života provede radeći u polju.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja da napusti svoj dom, uspio se 1935. osamostaliti i otputovao prodavši očevu kravu.
Upravo mu je to dalo priliku da se upusti u svoju avanturu, a inspiraciju je crpio iz biografije američkog predsjednika Abrahama Lincolna, kojem se divio i koji je također bio skromnog podrijetla.
Nakon što je radio u raznim obrtima, 1941. u Seulu je otvorio vlastitu radionicu za popravak automobila, koja je ubrzo osvojila kupce svojom brzinom i učinkovitošću.
Već 1947., s početnih 20 radnika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio Hyundai Group, ime koje potječe na korejskom od riječi hyun, što znači moderno, i dai, što znači era ili generacija.
Pristup stalne inovacije i želja za boljom budućnošću od tada su glavna pokretačka snaga brenda.
Konačni poticaj za korejskog proizvođača došao je 1967. godine osnivanjem Hyundai Motor Company i otvaranjem tvornice Ulsan, koja je s vremenom postala najveća na svijetu.
Ova supertvornica ima proizvodni kapacitet od 1,6 milijuna vozila godišnje, a posebnost joj je kontrola cijelog logističkog lanca.
Hyundai tamo ima vlastitu ljevaonicu čelika, ali i flotu brodova (Hyundai Glovis) za distribuciju svojih automobila diljem svijeta.
Uvijek svjestan svog porijekla, Chung Ju-yung je donirao 1001 kravu sjevernokorejskoj državi za borbu protiv gladi prije svoje smrti 2001. godine.
Osjećaj bratstva, koji ga je pratio tijekom cijelog života, želio je prenijeti i na sam Hyundai logo, stiliziran H, koji u svom najnovijem dizajnu također sugerira rukovanje dvoje ljudi.