Nedjelja, 8 rujna, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Rihanna svoj brand “Fenty Beauty” plasirala u Afriku

Rihanna je preokrenula kozmetičko tržište prije pet godina kada je lansirala brand šminke za osobe sa drugom bojom kože. Sada se ponovno bori protiv konvencionalnosti sa velikom okladom na često zanemareno tržište – Afriku.

Pjevačica i njen partner, luksuzni gigant LVMH, dovode u Afriku “Fenty Beauty”, vrijedan 2 milijarde dolara u maloprodajnoj vrijednosti u 2022. godini, prema podacima istraživača Euromonitor International. Linija je dostupna u Južnoj Africi, Bocvani, Gani, Keniji, Namibiji, Nigeriji, Zambiji i Zimbabveu.

Globalni brandovi ljepote godinama su zanemarivali afričke zemlje zbog manje potrošačke moći. Povjesno gledano, industrija se također fokusirala na izradu proizvoda za bijelu kožu.

Rihanna je ušla na tržište ljepote sa mnogo prednosti. Ima veliki broj pratitelja na društvenim mrežama iz Afrike i mnogi potrošači su već kupovali Fenty proizvode online usprkos skupim troškovima isporuke.

“Sada to možemo sami iskusiti, na našem terenu“, rekla je Foyin Ogunrombi,influenserica za ljepotu koja je promovirala lansiranje brenda za ARC, maloprodaju u Južnoj Africi. Ona predviđa da će Rihannina moć i uspostavljena popularnost branda pomoći da se proizvodi dobro prodaju.

Za LVMH, koji ima udio u Fenty-ju, plasiranje linije ljepote u Africi moglo bi pomoći u promociji njihovih brandova, među kojima su Hennessy i Tag Heuer, mladim i sve bogatijim kupcima u regiji. Kompanija ostvaruje oko 90 posto svoje prodaje u Europi, Aziji i SAD, što znači da je Afrika uglavnom neiskorištena.

Rihanna
Rihanna

Zašto je Rihanna izabrala afričko tržište?

Rihanna je redefinirala kozmetičku industriju kada je njena linija debitirala 2017. godine sa 40 nijansi pudera. Ostvarila je više od 550 milijuna dolara prodaje u svojoj prvoj godini tako što je privukla ljude koji nisu bijelci.

“Rihanna se ističe. Kao poslovna žena, crnkinja, koja ima mlade sljedbenike i još širom bazom nakon što je postala mama, probila se širom svijeta, pa i u Africi”, rekla je analitičarka Deborah Aitken

Izgledi za Fenty su jako dobri. Kontinent je mlad, ali i sve je više bogatih. U podsaharskoj Africi 70 posto od skoro 1,1 milijarde ljudi je mlađe od 30 godina. Nakon pandemije potrošači “pune kozmetičke torbice“, primijetila je Aitken.

Taj potencijal je bio očigledan kada su se kupci pridružili slavnim i utjecajnim osobama na događajima u financijskom centru Johanesburga, Sandtonu. Pjevačica nije sudjelovala, ali je objavila na Instagramu kako bi službeno objavila lansiranje u odjeći Thebe Magugu, južnoafričkog dizajnera.

Fenty Beauty
Fenty Beauty; ilustracija

“Konačno mogu imati nešto što odgovara mojoj boji kože“, rekla je Owami Chuma koja je kupila Fenty puder na dan lansiranja.

Proizvodi iz postojećih Fenty linija za njegu kože i ljepotu prodavati će se u ARC trgovinama u Južnoj Africi.

Brand u Africi pokušava više biti premium. Tome u prilog govore cijene proizvoda kao što su Gloss Bomb Universal Lip Luminizer i Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation. Oni su oko 10 do 15 posto skuplji nego u Americi.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno