Spotify će pokrenuti novu super-premium pretplatu namijenjenu audio entuzijastima. Pretplata će koštati dodatnih 6 dolara mjesečno.
Spotify će naplaćivati 18 dolara mjesečno za novu uslugu i lansirat će je kasnije ove godine nakon sklapanja novih licencnih ugovora s Universal Musicom i Warner Musicom kako bi njihove pjesme izvođača kao što su Kendrick Lamar i Taylor Swift bile uključene u pretplatu.
Spotify nije najavio novi ugovor sa Sony Musicom, trećom velikom izdavačkom kućom i domom zvijezda kao što je Beyoncé. Nova pretplata možda neće stići do jeseni, piše Seebiz.
Pretplata, nazvana “Music Pro”, ponudit će tri glavne značajke koje će privući prijave: audio više kvalitete; rani pristup ulaznicama za koncerte; i povećanu funkcionalnost kao što je “DJ” opcija za streaming.
Značajka prodaje ulaznica dio je nastojanja glazbene industrije da iskoristi “superfanove” — slušatelje koji redovito kupuju robu i hrle na koncerte svojih omiljenih zvijezda.
Glavni rivali Spotifyja, Apple Music i Amazon Music, već nude kvalitetniji zvuk “bez gubitaka” kao dio svojih osnovnih planova za plaćeni streaming glazbe. Spotify je najavlljivao svoj vlastiti hi-def audio proizvod od 2021., ali je to više puta odgađano.
Uspješna godina
Spotify je imao dobar niz, nakon što je nedavno izvijestio o svojoj prvoj punoj godini profitabilnosti nakon rezanja troškova i otpuštanja tisuća zaposlenika. Njegove su se dionice gotovo utrostručile u prošloj godini dok su ulagači bili oduševljeni rezultatima.
Uz tržišnu kapitalizaciju od 130 milijardi dolara, Wall Street procjenjuje Spotify kao vrijedniji od sve tri velike diskografske kuće zajedno. Izdavačke kuće željele su izvući više novca od Spotifyja u najnovijim poslovima.
Izvršni direktor Daniel Ek ranije ovog mjeseca najavljivao je svoje planove za novu pretplatničku razinu tijekom razgovora o zaradi. “Vjerujem da je sljedeća verzija glazbene industrije ona u kojoj ćemo iskustvo Spotifyja prilagoditi svim tim različitim podskupinama”, rekao je. “Na neki način prelazimo s ove jedinstvene veličine na ovu mnogo specijaliziraniju razinu jer baza potrošača raste u stotine milijuna.”
Kao dio dogovora dogovorenih s Universalom i Warnerom, Spotify će također dodati više profesionalnih glazbenih videa na svoju platformu. Nastoji se natjecati s YouTubeom, TikTokom i drugima.
Analitičari Deutsche Bank predvidjeli su da bi ova super premium razina “mogla dovesti do sljedećeg rasta prihoda” za Spotify.