Spotify je najavio povećanje cijene svoje Premium pretplate za čak 1,81 eur. To za neke korisnike znači povećanje od 20%.
Od pokretanja Spotifyja tržišni se krajolik nastavio razvijati i promjene će im pomoći da nastave isporučivati vrijednost obožavateljima i umjetnicima, naveli su u objavi na blogu.
Dionice Spotifyja pale su više od 4% u ponedjeljak piše CNBC.
Spotify povećava cijene u nekoliko zemalja. Rekli su da će postojeći pretplatnici biti obaviješteni o promjenama cijena putem e-maila i dat će im se “razdoblje odgode od mjesec dana” prije nego što nove cijene stupe na snagu.
Za korisnike iz Bosne i Hercegovine cijena inidividualnog premium paketa od 4,99 eura mjesečno biti će povećana na 5,49 eura mjesečno. Cijena Spotify Premium Duo paketa iznosit će 7,49 eura umjesto dosadašnjih 6,49 eura. A Family Paket umjesto dosadašnjih 7,99 eura iznosit će 8,99 eura. Glazbeni streaming servis i dalje će korisnicima nuditi mogućnost besplatnog korištenja, ali uz reklame.
Kako nastavljamo razvijati našu platformu, ažuriramo naše Premium cijene kako bismo i u promjenjivim tržišnim uvjetima mogli nastaviti s inovacijama.
Spotify na svojoj web stranici
Vrijednost dionica pada
U utorak su dionice Spotifyja pale 6% u pretprodajnom trgovanju. Dogodilo se to nakon što je tvrtka objavila rezultate za drugo tromjesečje koji nisu bili u skladu s procjenama analitičara.
- Gubitak po dionici: Gubitak od 1,55 eura, nije usporediv s procjenama
- Prihod: 3,18 milijardi eura u odnosu na 3,21 milijardu eura koliko su očekivali analitičari
Prihodi su porasli 11% u odnosu na prethodnu godinu s 2,86 milijardi eura. Spotify je objavio gubitak po dionici od 85 eurocenti u svom izvješću za drugo tromjesečje 2022. Rekli su kako očekuju da će izvijestiti o ukupnom prihodu od 3,3 milijarde eura za svoje treće tromjesečje, što je pad od 3,4 milijarde eura koliko analitičari očekuju prema StreetAccountu.
Tvrtka za streaming glazbe izvijestila je o 551 milijun mjesečno aktivnih korisnika u kvartalu. To je 27% više u odnosu na prethodnu godinu. To je dodatnih 36 milijuna neto mjesečno aktivnih korisnika tijekom tromjesečja. Spotify je također izvijestio o 220 milijuna premium korisnika, što je 17% više nego prije godinu dana.
U svom izvješću za prvo tromjesečje, tvrtka je rekla da očekuje približno 15 milijuna novih mjesečno aktivnih korisnika u drugom tromjesečju. Time će ukupni broj porasti na 530 milijuna.
Spotify je objavio neto gubitak od 302 milijuna eura. Što je povećanje u odnosu na gubitak od 125 milijuna eura u istom kvartalu prošle godine.
Spotify nastavlja ulagati u oglašavanje, a prihod od oglasa porastao je za 12% u odnosu na prethodnu godinu, piše CNBC. Tvrtka je rekla da se rast prihoda od podcast oglašavanja ponovno ubrzao na više od 30% u odnosu na prethodnu godinu.