Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Što uspješni ljudi rade kada su nesretni na poslu

Svi mi na poslu imamo dane kada ništa ne ide kako treba. Obično sliježemo ramenima i nadamo se da će sutra biti bolje.

Međutim, kada se ti dani počnu bivati sve češći i primijetite da vam energija za rad iz tjedna u tjedan opada, možda ćete početi shvaćati da to nije samo slučajno i da ste zapravo nezadovoljni na poslu.

Ovo nije neuobičajeno. Zapravo, prema Gallupovu istraživanju angažmana, samo je 34 posto Amerikanaca angažirano na svom poslu – što znači da njih 66 posto nije. Nadalje, od tih 66 posto, 13 posto je aktivno neangažirano, što znači da otvoreno pokazuju i izražavaju svoje nezadovoljstvo na poslu (što je prilično toksično za njih same i sve oko njih).

Pitanje je što onda trebamo učiniti kada osjetimo pad angažmana na poslu? Uspješni ljudi, oni koji vole svoj posao i imaju karijere koje se neprestano kreću u pozitivnom smjeru, ovu situaciju shvaćaju ozbiljno. Poduzimaju akciju.

A možete i vi. Evo četiri koraka koja možete poduzeti kada se počnete tako osjećati. Pomoći će vam da ne budete predugo zaglavljeni u kolotečini.

Korak 1: Započnite praćenje

Kad osjetite naznake nezadovoljstva, možda ćete doći u iskušenje da ih ignorirate, vjerujući da nisu važna stvar i da će vjerojatno nestati sami od sebe. Ali istina je da često ne shvaćamo koliko zapravo možemo prožeti teške situacije na poslu. Zato su nam potrebni podaci.

Preuzmite neki od alata za praćenje radnog učinka. U roku od nekoliko tjedana od ispunjavanja, imat ćete podatke koji su vam potrebni da biste razumjeli svoje osjećaje i točno ih dijagnosticirali.

Korak 2: Analizirajte podatke

Lako je za svoje negativne osjećaje kriviti druge ljude ili vanjske čimbenike. A možda su vaši osjećaji povezani s vašim menadžerom, vašim kolegama ili samom organizacijom.

Ali također želite biti sigurni da ste isključili probleme s povjerenjem ili unutarnju emocionalnu prtljagu koju nosite a koju treba riješiti prije nego počnete mijenjati svoju okolinu ili ljude oko sebe. U mnogim slučajevima postoji mali interni rad koji možete obaviti, a koji će vam pomoći da s povjerenjem napravite sljedeći korak. Dođite do temeljnog uzroka prije nego što nešto poduzmete.

Korak 3: Budite sigurni i neustrašivi

Ako dijagnosticirate situaciju i zaključite da vaš posao, kolege ili organizacija ne odgovaraju onome što jeste, budite sigurni u tu spoznaju. Možda ćete biti u iskušenju da se prilagodite grupi – čak i kada ona nije prava za vas. Odolite tom iskušenju. Ako shvatite da morate krenuti dalje, budite uzbuđeni, neustrašivi i razjasnite sebi da to nema nikakve veze s vašom vrijednošću. Samo je vrijeme da prijeđete na priliku koja je više usklađena s vama.

Ili, možda shvatite da ste zapravo na pravom mjestu i jednostavno trebate biti proaktivniji u stvaranju prilika koje odgovaraju vašoj osobnosti i snagama. U svakom slučaju prijeđite na sljedeći korak.

Korak 4: Izradite plan

Bilo da se radi o traženju novih prilika ili preispitivanju vašeg pristupa postojećem poslu, vrijeme je da nešto poduzmete. Dok razvijate i provodite svoj plan, nastavite ispunjavati alat za praćenje učinka.

Stvarnost je da imate više moći nego što mislite. Poslovni svijet prihvaća mijenjanje poslova, a sjajne tvrtke žele da njihovi ljudi budu proaktivni u svojim karijerama i po učinku. Biti uspješan ne znači čekati da se nešto dogodi – već poduzimati korake koji su vam potrebni da biste krenuli naprijed. Morate biti sam svoj zagovornik i neprestano tražiti projekte, prilike i poslove koji savršeno odgovaraju onome što jeste.

Nakon što savladate navedene korake, vidjet ćete da biti sretan na poslu nije nešto što bi trebalo prepustiti sreći. Morate poduzeti stratešku akciju. Ubrzo će osjećaj da ste nesretni biti nešto na što ćete obraćati pažnju i raditi na tome da ga promijenite, a ne nešto što ćete jednostavno prihvatiti i trpiti.

Izvor: Inc.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno