Isybank je niskobudžetna digitalna banka temeljena na oblaku i igra ključnu ulogu u planu izvršnog direktora Intese Carla Messine koji bi trebao smanjiti bankovne troškove i usmjeriti radnike u usluge upravljanja imovinom s dodanom vrijednošću i neživotnog osiguranja.
Prema prezentaciji strategije objavljenoj u veljači prošle godine, vlasnica Privredne banke Zagreb trebala bi zahvaljujući novoj digitalnoj banci uštedjeti 600 milijuna eura u 2025. godini i oko 800 milijuna eura godišnje od 2026. do 2027., podsjeća Reuters.
“Vrše prisilnu selidbu klijenata”
Letizia Giorgianni, zastupnica iz stranke Braćo Italije!, pozvala je u utorak ministra gospodarstva Giancarla Giorgettija da intervenira kako bi Intesini klijenti dobili više vremena da odbiju, kako je rekla, “prisilnu selidbu” u novi ogranak poslovanja.
“Obavijest o prisilnom preseljenju, poslana između lipnja i srpnja, izazvala je proteste mnogih klijenata, kao što pokazuju brojne pritužbe više potrošačkih udruga potrošača, jer je poslana na prilično upitan način”, ustvrdila je Giorgianni.
Promjena koda za identifikaciju tekućih računa mogla bi izazvati probleme u plaćanjima građana, naglasila je.
Intesa nije odmah bila dostupna za komentar istupa parlamentarne zastupnice.
Žele prebaciti oko četiri milijuna klijenata i povećati zaradu
Isybank želi preuzeti oko četiri milijuna Intesinih klijenata koji banci generiraju oko 200 milijuna eura prihoda godišnje i mogli bi donositi veću zaradu budu li prebačeni u digitalno poslovanje jer ionako koriste samo usluge digitalne banke.
Isybank je počeo s radom u lipnju, a Intesa je počela premještati oko 300.000 klijenata iz tradicionalne bankarske mreže prošli tjedan, rekla je Giorgianni.
Očekuje se da će ministar gospodarstva, upitan kako namjerava riješiti problem, odgovarati na pitanja zastupnika na sjednici donjeg doma parlamenta u srijedu.
“Ponovo je narušeno povjerenje između banaka i klijenata”, ustvrdila je Giorgianni u zastupničkom pitanju upućenom ministru u čiju je kopiju Reuters dobio uvid.
Izvor: Index.hr