Prije početka krize i velikog pada vrijednosti kriptovaluta, gotovo svakodnevno smo mogli čitati o raznim novim NFTKratica NFT sastoji se od tri riječi: “non-fungible token... projektima. Fotografije, animacije, tweetovi i drugi digitalni sadržaj poput virtualnih kuća i brodova prodavali su se za velike količine novca. Dok su neki to smatrali lošim ulaganjem koje nema nikakvu vrijednost, drugi su, slično kao i s kriptovalutama, ulagali novac u takve nezamjenjive tokene nadajući se da će ih moći prodati po puno većoj cijeni.
Kako je vrijednost kripta pala, tako se smanjio i broj NFT projekata jer su mnogi postali oprezniji oko svojih investicija, piše Zimo.
Ipak, jedna kompanija koju kriza nije spriječila da krene u NFT vode jest – Tiffany & Co. Poznati luksuzni brand najavio je da će 5. kolovoza početi s prodajom vlastite kolekcije NFTiff. Bit će dostupno samo 250 takvih NFT-a, a nije teško zaključiti kako njihova cijena neće biti jeftina. Prodavat će se po cijeni od 30 ethera (oko 50 tisuća dolara) i bit će namijenjeni vlasnicima poznate NFT kolekcije CryptoPunks.
Za razliku od ostalih NFT-a koji dolaze samo u digitalnom obliku, Tiffany ipak daje nešto više, a to je i pravi privjesak. Naime, za cijenu od 30 ethera korisnici CryptoPunksa dobit će privjesak s likom iz kolekcije CryptoPunksa koju već posjeduju, kao i digitalnu verziju tog privjeska koja se prodaje kao NFT. Naravno, osobe koje kupe taj NFT mogu ga dalje prodavati putem online trgovina za prodaju nezamjenjivih tokena.
Zanimljivo, kažu kako bi ovo mogla biti najskuplja javna prodaja NFT-a u povijesti. Iako se na ovom tržištu okreće veliki novac, većina NFT-a na početku bi se prodala po nižoj cifri da bi naknadno na online trgovinama poput OpenSea njihova vrijednost dosegla puno veću vrijednost.