Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

“Tihi otkaz” vs “Glasni otkaz”: Novi trend je tu, a stručnjaci ga ne preporučuju zaposlenicima

Neki se zaposlenici okreću društvenim medijima kako bi dali otkaz na posao na glasan i viralan način. Pri tome najavljuju da daju otkaz na platformama kao što su TikTok ili Instagram Live.

Trend popularno poznat kao “glasno odustajanje” suprotan je “tihom odustajanju“.

Jedno od izvješća o stanju na globalnom tržištu rada za ovu godinu pokazuje da se gotovo svaki peti zaposlenik odlučuje za “glasan otkaz”, dok “tihi” i dalje čine 59 posto radne snage.

S obzirom na to da su najnovije generacije digitalni domoroci, prirodno je da mnogi ovu značajnu životnu promjenu podijele na društvenim mrežama , objašnjava stručnjakinja.

No, navodi kako to nije najbolji način za otkaz. Umjesto toga, ljudi bi se trebali ponašati profesionalno kako bi održali svoj ugled na radnom mjestu, piše Fox Business, prenosi bankar.me

Kada zaposlenici aktivno podrivaju tvrtku, oni ruše “poslovni” most s tvrtkom i njezinim menadžmentom.

Također, imajte na umu da vodstvo, menadžeri i suradnici vaše tvrtke imaju širok spektar poznanstava, dodaju.

Poslovni svijet zna biti malen, pogotovo u nišnim sektorima, a priče o takvim otpuštanjima brzo se šire.”

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno