Iz aplikacije koja radi na iOS operativnom sustavu nestala je opcija prijave za novu Twitter uslugu verifikacije koja se plaća 7,99 USD. Navedena usluga je pokrenuta prošlog tjedna na inicijativu izvršnog direktora Twitter-a Elona Muska. Twitter je u petak izbrisao “službenu” značku koju su platili verificirani računi. Neki korisnici koji su već platili uslugu požalili su se da je plaćena oznaka nestala s računa.
Twitter je čini se pauzirao vlaženu verifikaciju pod nazivom Blue od 7,99 USD mjesečno. Bila je zamišljena kao plaćena verifikacija službenih profila. Ipak, ustanovljeno je da je bilo zloupotreba. Pojavili su se lažni verificirani profili robnih marki i poznatih osoba.
Twitter je pokrenuo uslugu ranije ovog tjedna u svojoj aplikaciji za iPhone, dopuštajući korisnicima da kupe kvačicu koja označava da je račun verificiran ili služben. Od petka aplikacija za iPhone više ne prikazuje opciju prijave za Twitter Blue.
Brza suspenzija usluge sugerira da, barem trenutno, veliki plan izvršnog direktora Elona Muska za ostvarivanje novih prihoda od korisnika ne radi kako se očekivalo.
Tweet-ovi s lažnih profila uzrokovali mnoge probleme
Usluga plaćene pretplate izazvala je registraciju mnoštva lažnih naloga na Twitteru. Zaposlenik Twitter-a pojasnio je američkoj javnosti da je odlučeno povlačenje Twitter Blue-a. Poradit će se na kvalitetnijoj verifikaciji kako bi se navedene greške izbjegle.
Zaposlenik, koji je zatražio da ostane anoniman, ispričao je anegdotu s lažnim profilom. Netko je registrirao lažni profil kompanije Eli Lilly te je uzrokovao ozbiljan problem. S navedenog profila je poslan tweet: “Uzbuđeni smo što najavljujemo da je inzulin sada besplatan.”
Tweet se zadržao online satima prije nego što je uklonjen. Pravi račun farmacetskog diva Eli Lilly kasnije je tweetao: “Ispričavamo se onima kojima je lažni nalog poslao lažnu poruku.”
Cijena dionica Eli Lilly naglo je pala nakon što je objavljena lažna poruka. Ulagačima je dijeljenje inzulina značilo i smanjenje prihoda.
Našalili se i s Teslom
Lažni profil pod nazivom ”@TeslaReal” je objavio niz uvrijedljivih tweet-ova. Spominjani su problemi kod Teslinih modela. Jedan je otišao čak toliko daleko da je rekao da jsu dionice Tesle pale preko 56%. Dodao je da se u uvjetima razbijanja, Tesla najbolje snalazi. Aludirajući na sigurnost kod razbijenih Tesla modela.
Cijela pomutnja oko Blue usluge dovela je i do toga da je dio oglašivača promtno zaustavio kampanje. Čekaju da se društvena mreža koja je nedavno promjenila vlasnika stabilizira. Zanimljivo je da ni Musk, a ni glasnogovornik nisu dostupni za komentare.
Ovo se sve dešava u trenutku kada Musk i Alex Spiro (ima ulogu glavnog odvjetnika) uvjeravaju zaposlenika, oglašivača i regulatora da će se pridržavati svih zakona i uvjeta potpisanih FTC-ovim ugovorom o kuporpodaji.